Accés Grau en Publicitat i Relacions Públiques
Taula d’accés
Els alumnes que volen accedir a aquesta titulació tenen, segons els estudis de procedència, diferents vies d'accés que es detallen a continuació:
Tipus d'accés | Preferència d'accés | Nota de tall curs 20-21 |
Des del Batxillerat + PAU i des dels CFGS | Assignatures de la fase específica de les PAU que ponderen:
|
11,302 |
Proves d'accés per a més grans de 25 anys | Opció Ciències Socials i Jurídiques | 5,000 |
Altres | Acreditació professional + 40 anys Proves + 45 anys Titulats universitaris Canvi d'estudis i convalidacions |
--- 5,000 |
Codi de preinscripció
21097Perfil de l’estudiant
El perfil de l'estudiant d'aquesta titulació és el d'una persona amb les característiques següents:
- Creativitat i imaginació.
- Capacitat per a relacionar-se i comunicar-se.
- Coneixement d'altres idiomes.
- Capacitat de síntesi, d'atenció i d'esforç.
- Esperit analític i crític.
- Flexibilitat i fluïdesa.
- Capacitat per a planificar tasques a mitjà i llarg terminis.
- Audàcia i avantguardisme.
- Capacitat d'observació.
- Memòria sonora i visual.
Es recomana tenir una bona formació en totes les matèries relacionades amb la llengua i els nous llenguatges (artístics, audiovisuals, etc.).
Informació relacionada sobre l’accés
Consulta tota la informació relacionada amb les vies d’accés a la universitat: estudiants de batxillerat, estudiants de CFGS, majors de 25 anys, majors de 45 anys.També trobaràs informació d’altres vies d’accés (acreditació d'experiència laboral, canvi d'estudis universitaris espanyols, canvi d’estudis universitaris estrangers), o vies d'accés per a estudiants internacionals no titulats (estudiants internacionals: batxillerat UE, estudiants internacionals: batxillerat no UE) i per alumnes titulats (reincorporacions, universitaris UE, universitaris no UE i titulats universitaris).