Matrícula Màster Oficial - Arxivística i Governança de la Informació
Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB
Sessions informatives amb les direccions i coordinacions. Del 30 de setembre al 4 d'octubre: Inscripcions obertes!
També pots emplenar el formulari d’aquesta pàgina per demanar atenció personalitzada.
Estudiants de nou ingrés al màster
Un cop concedit l'accés definitiu al màster, cal formalitzar la matrícula de forma presencial al lloc, dia i hora assignats via correu electrònic o telèfon.
En cas que la persona interessada no pugui venir a formalitzar la matrícula, haurà d'autoritzar a una altra persona, que haurà de portar una autorització degudament emplenada i signada amb les seves dades i les de la persona autoritzada, juntament amb una fotocòpia del DNI/NIF de cadascuna.
Per a més informació sobre la matriculació, la documentació a aportar i el tutorial de matrícula, consulteu la web FUABformació.
¿Per a consultes sobre informació acadèmica i tràmits administratius, visita aquest enllaç.
Documentació
Accedeix AQUÍ a tota la informació sobre matrícula i documentació a presentar.
Preu:
83 €/crèdit (inclou taxes i assegurança escolar)
5% dte. Exalumnes FUABformació (només a la primera matrícula del curs complet)
5% dte. Alumni UAB (només a la primera matrícula del curs complet)
Consulta els preus, descomptes i facilitats de pagament.