Segona edició del premi WONNOW 2019 per a dones estudiants de carreres STEM

Imatge Wonnow awards

Caixabank i Microsoft Ibérica convoquen la segona edició d’aquest premi, que tracta de fomentar la igualtat de gènere i premiar l’excel·lència acadèmica i personal de les estudiants de carreres STEM. El termini d’inscripcions és del 13 de maig al 16 de juny.

15/05/2019

Els guardons que es repartiran seran un primer premi de 10.000 euros, deu beques remunerades per treballar a CaixaBank, en l’àmbit de formació de cada premiada i un programa de mentoring amb Microsoft.

A l’hora d’atorgar els guardons, el jurat tindrà en compte l’expedient acadèmic de l’alumna, això com la seva trajectòria personal i social. De la mateixa manera, es tindrà en compte el projecte personal que l’alumna desenvoluparia en cas d’obtenir el premi. El projecte pot ser tant de formació de caràcter acadèmic com empresarial.

Podràs trobar les bases del premi i tota la informació necessària en el web dels premis WONNOW 2019.