Nous horaris de projeccions del Cinema

IMG_cinema_carrusel_viure

La Unitat de Cultura en Viu canvia l’horari de projeccions del Cinema obertes a la comunitat universitària i facilitarà l’assistència del PAS i del PDI a l’horari del migdia. La programació actual ofereix un cicle d'economia i empresa i un altre específic de la filmografia del director Federico Fellini.

01/10/2019

La programació vigent ofereix, d’una banda, un cicle organitzat per la Facultat d’Economia i Empresa, que projectarà els tres títols següents entre el 30 de setembre i el 21 d’octubre de 2019:

D’altra banda, el Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat de la Facultat de Ciències de la Comunicació, organitza el cicle Felliniana, cap al centenari del mestre, que projectarà set títols de de la filmografia de Federico Fellini, entre el 28 d’octubre i el 20 de gener de 2020: La Unitat de Cultura en Viu ofereix cicles de cinema des de fa més de vint anys i també acull preestrenes de forma gratuïta i en versió original subtitulada els dijous a les 13 h.

Més informació: Cultura en Viu