La Facultat de Ciències acull la setena edició de l'Olimpíada Geològica

Olimpiada Geologia
Aquest divendres, 26 de febrer, tornen a la Facultat de Ciències de la UAB les proves teòriques i pràctiques de l’Olimpíada Geològica, amb la participació d’una seixantena d’estudiants de batxillerat.

25/02/2016

Aquest divendres, dia 26 de febrer, la Facultat de Ciències de la UAB acollirà la setena edició de l’Olimpíada Geològica, amb la participació de 60 estudiants. A la demarcació de Barcelona coincidirà amb les proves a la Universitat de Barcelona i al campus de la UPC a Manresa, amb 203 participants en total procedents de 20 centres de secundària. A tot Catalunya hi participaran 470 estudiants que participaran simultàniament a les proves de caire teòric i pràctic que s’organitzaran a també Girona, Tarragona i Lleida.

Les proves teòriques començaran a les 10h, després d’una breu presentació de l’esdeveniment a la sala d’actes de la Facultat de Ciències. A les 11.30h començaran les proves pràctiques i al llarg del mateix matí es proclamaran els guanyadors i es farà el repartiment de premis.

Els estudiants demostraran els seus coneixements de Geologia i els 5 millors de cada demarcació podran competir a la fase estatal que se celebrarà els dies 8, 9 i 10 d’abril a Jaca (Osca). Els quatre millors classificats de la fase estatal accediran a la fase internacional que enguany es disputarà del 20 al 27 d’agost a Mie, al Japó.

Més informació: