Inici del curs acadèmic 2018-2019 i activitats d'acollida per als estudiants de primer

Inici de curs

El proper dilluns 17 de setembre començaran les classes dels graus de la FTI i el dia 14 tindran lloc les activitats d’acollida dels alumnes de primer

23/07/2018

Aquestes són les dates d'inici de les classes del primer semestre per als estudiants dels diferents cursos de la FTI i el programa de les activitats d'acollida dels estudiants de primer curs dels graus:

Divendres, 14 de setembre:
Activitats d’acollida dels estudiants de primer curs
Grau de Traducció i Interpretació i del Grau d'Estudis d'Àsia Oriental, que tindran lloc a l'Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres.

Dilluns, 17 de setembre:
Inici de les classes del primer semestre per als estudiants dels diferents cursos del Grau de Traducció i Interpretació i del Grau d'Estudis d'Àsia Oriental, i per als estudiants del Màster Universitari en Traducció Audiovisual (MUTAV).

Divendres, 21 de setembre:
Inici de les classes del primer semestre per als estudiants del Màster Universitari en Traducció i Estudis Interculturals (MUTEI).

Dilluns, 25 de setembre:
Inici de les classes del primer semestre per als estudiants del Màster Universitari en Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció (MUTTT) i del Màster Universitari en Interpretació de Conferències (MUIC).

Dijous, 11 d'octubre, a les 12.00 h:
Inauguració oficial del curs acadèmic 2018-2019 a l'aula 4 (Carles Riba) de la FTI. L’activitat docent s’aturarà de 12.00 h a 14.00 h.

Divendres, 9 de novembre, a les 18.00 h:
Cerimònia de graduació dels estudiants del Grau de Traducció i Interpretació i del Grau d'Estudis d'Àsia Oriental
a l'Auditori de la Facultat de Filosofia i Lletres.

En els documents adjunts podeu consultar el calendari del curs acadèmic 2018-2019 i el programa de les activitats d'acollida dels estudiants de primer

Més informació: Calendari de la Facultat de Traducció i d'Interpretació (2018-2019)
Calendari setmana d'acollida. Curs 2018-19