II Congrés Anual de la Societat Catalana de Nanocičncia i Nanotecnologia

cartell II Congres Anual de la Societat Catalana de Nanocičncia i Nanotecnologia

El proper 19 de novembre tindrà lloc el II Congrés Anual de Nanociència i Nanotecnologia. L'edició d'aquest any es farà de forma virutal.

26/10/2020

La Societat Catalana de Nanociència i Nanotecnologia (SCN2) té el plaer d’anunciar la segona edició del seu Congrés Anual de Nanociència i Nanotecnologia (IICANN-SCN2 2020). L’edició d’aquest any se celebrarà en línia el proper 19 de novembre.

L’esdeveniment, que tindrà lloc durant La Setmana de la Ciència 2020, té com a objectiu donar visibilitat als investigadors i investigadores que desenvolupen la seva tasca a Catalunya en el camp de la nanociència i la nanotecnologia i com la seva investigació pot donar respostes a problemes actuals amb un impacte clar sobre la ciutadania .

El Congrés representa una excel·lent oportunitat per compartir coneixements, per donar visibilitat i també per motivar els estudiants de doctorat, màster i llicenciatura en les seves properes carreres com a investigadors.

L’esdeveniment  està obert a investigadors joves i sèniors, estudiants de màster i de llicenciatura amb interès en la biomedicina i la nanotecnologia.

Hi haurà un concurs de pòsters per a estudiants de màster i doctorat, una excel·lent oportunitat per mostrar el vostre treball i discutir-ne els resultats. Envieu el vostre resum (abstract) abans del 13 de novembre.

Per consultar les bases del concurs i enviar el vostre resum podeu consultar el següent enllaç