Dinamitzem la participació en les enquestes

Cartell sobre la Participació d'Enquestes d'aquest semestre

Tornen les enquestes sobre professorat i assignatures del primer semestre, com cada any... o no! Aquest any ho podreu fer d'una manera més dinàmica, participant en jocs i premis diversos! No us ho perdeu.

05/12/2019

Aquest curs contestar les enquestes sobre el professorat i les assignatures del primer semestre serà més divertit i podreu guanyar premis!

Acosteu-vos al hall central de la Facultat, els pròxims dies 12, 16, 17 i 19 de desembre de 14:00 a 16:00 i participeu al joc d'inspiració ARCADE. Seguiu les instruccions dels àrbitres, demostreu les vostres habilitats responent enquestes, i voreu el vostre nom i el de la vostra titulació aparèixer al "HALL OF FAME SCORE LIST".

Si no podeu participar al joc, no us preocupeu, ompliu les enquestes abans del 19 de gener a través de la pàgina web d'enquestes (recordeu que hi heu d'entrar amb NIU i contrasenya) i participareu igualment en un sorteig de premis entre l'alumnat de la titulació més participativa.

Des de la Facultat de Ciències us animem a participar-hi. Hi haurà premis per a totes les titulacions!