Del 13 de febrer al 13 de març: oberta la convocatòria del Programa SICUE 2020

Convocatòria Programa SICUE 2020

El SICUE és el programa que permet als estudiants realitzar una part dels seus estudis en una altra universitat d'Espanya. La convocatòria per realitzar una estada d'un semestre o de nou mesos durant el curs 2020-2021 romandrà oberta del 13 de febrer al 13 de març.

05/02/2020

Del 13 de febrer al 13 de març, s'obre la convocatòria per participar al programa SICUE d'intercanvi amb altres universitats d'Espanya durant el CURS 2020/2021. Les estades poden ser d'un semestre (cinc mesos) o d'un curs acadèmic (nou mesos).

El Sistema de Intercambio entre Centros Universitarios de España (SICUE) facilita els intercanvis d'estudiants dins de l'Estat Espanyol. Mitjançant aquest sistema, els estudiants poden realitzar part dels seus estudis en una universitat diferent, amb garanties de reconeixement acadèmic i d'aprofitament, així com d'adequació al seu perfil curricular. Aquest intercanvi ofereix a l'estudiant la possibilitat d'experimentar diferents sistemes docents, inclòs el règim de pràctiques, i de conèixer els aspectes socials i culturals d'altres Comunitats Autònomes.

Cal consultar la durada de les estades que s'ofereixen per a cada titulació al llistat de destinacions. Les places són exclusives per a  la titulació i duració especificada. L'estudiant que participa en qualsevol d'aquests programes manté la condició d'alumne de la seva universitat d'origen, en la qual s'haurà de matricular i abonar, si s'escau, l'import de la matrícula. A la universitat de destinació, l'alumne gaudirà de matrícula gratuïta per a les assignatures incloses a l'acord d'equiparació, i tindrà els mateixos drets i serveis que els alumnes locals.

Més informació: SICUE