Conferčncies de presentació dels estudis de mŕster

Cartell Presentació estudis mŕster

Els dies 10, 11, 12, 17 i 18 de desembre es realitzaran un total de 29 conferències per presentar els estudis de màster del curs 2020-2021.

03/12/2019

Les xerrades, com cada any, estan repartides entre les Facultats de Ciències i Biociències i abordaran un ampli ventall de temes, ja que intervindran investigadors d'àmbits molt diferents.

En aquest enllaç podràs trobar el programa de les xerrades i així escollir a quines vols assistir.

Des d'ambdues facultats us animem a assistir-hi!