Reconeixement de l¿ICAB a dues alumnes de la Facultat en el Premi Extraordinari Futurs Advocats i Advocades de Barcelona
Dues estudiants de la Facultat han estat reconegudes per l’ICAB en el Premi Extraordinari Futurs Advocats i Advocades de Barcelona, un guardó que posa en valor l’excel·lència acadèmica i el compromís professional dels futurs juristes.

Dues alumnes de la Facultat han estat distingides en la sisena edició del Premi Extraordinari Futurs Advocats i Advocades de Barcelona, un guardó impulsat per l’Il·lustre Col·legi de l’Advocacia de Barcelona (ICAB), el Grup de l’Advocacia Jove de Barcelona i Alter Mútua, que reconeix l’excel·lència acadèmica i la vocació professional dels futurs advocats i advocades.
En aquesta edició, Blanca Paim Serrano ha estat guardonada amb el premi al Millor Treball Final de Màster en Dret Laboral, mentre que Irene Rodríguez Granero ha estat finalista en la categoria de Millor Qualificació d’Accés a la Professió d’Advocat.
L'acte de lliurament va tenir lloc al Palauet Casades i va comptar amb la participació de representants destacats de les institucions de l’advocacia, que van subratllar la importància de reconèixer el talent, l’esforç i el compromís ètic dels joves juristes.
Des de la Facultat, felicitem les alumnes per aquest important reconeixement, que constitueix un motiu d’orgull per a tota la comunitat universitària.