Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Departament d'Antropologia Social i Cultural

Premi a l'Excel·lència Docent de la Facultat al professor Jordi Grau Rebollo

16 jul. 2025
Compartir a Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

El passat mes de febrer es va atorgar a Jordi Grau Rebollo, professor del Departament d’Antropologia Social i Cultural, el Premi a l’Excel·lència Docent de la Facultat de Filosofia i Lletres. Enhorabona! 

Rebollo

Jordi Grau té una dilatada experiència docent iniciada com a responsable d’assignatura des del curs acadèmic 1997-1998. Destaca la seva dedicació per  complementar els recursos didàctics més convencionals amb la generació de material més innovador, com ara: presentacions animades de processos o dinàmiques socials, vídeos i tutorials formatius, blogs, padlet de recursos, pàgines web o generació d’imatge, vídeo i àudio mitjançant IA. 

Ha introduït en la docència activitats orientades al filtratge d’informació insuficientment contrastada -o, directament, falsa- que malauradament circula cada cop amb més volum i rapidesa sobre la diversitat cultural o la convivència humana. El darrer exemple en aquesta línia és l’impuls d’un banc de recursos, en construcció i en permanent actualització, que el candidat està generant des del projecte de recerca AFRONTA, del qual n’es IP. 

Darrerament ha liderat com a co-IP un Projecte de Millora Docent (L’ aprenentatge basat en reptes com a estratègia de millora de la formació i l’ocupabilitat a les titulacions de la Facultat de Filosofia i Lletres en el marc de l’ECIU University), al llarg de dos cursos acadèmics -2022-2023 i 2023-2024 (web del projecte). 

 

Dins de: