Trobada veïnal "El verd a l'esquerra"
Detalls de l'event
- Inici: 06 juny 2026 11:30
- Plaça del Mercat del Pagès , Barcelona
Diverses entitats actives a l’Esquerra de l’Eixample organitzen una trobada veïnal per debatre sobre la manca d'espais verds al barri.
Trobada veïnal "El verd a l'esquerra"
Què proposes per millorar els espais verds de l'Esquerra de l'Eixample?
- Data: Dissabte, 6 de juny de 2026
- Hora: 11:30h
- Lloc: Plaça del Mercat del Pagès (cruïlla Consell de Cent amb Comte Borrell), Barcelona
A l’Eixample hi ha una manca crònica d’espais verds: tenim 5 vegades menys verd del que recomana l'OMS. Organitzen dues activitats en paral·lel, ambdues dinamitzades:
1. Recollida de propostes a un costat de la plaça, tocant a la paret de l'escola bressol, per a tothom que no tingui gaire temps però sí idees.
2. Pluja d'idees en grup, amb torns de paraula, per a qui vulgui compartir una estona parlant sobre aquest tema. Per facilitar el treball de la segona activitat sobre un tema tan complex, organitzarem la conversa en tres blocs:
11:45: Manteniment del verd existent
- Quins són els problemes més recurrents de manteniment?
- Quins espais necessiten més atenció?
- Quines propostes tenim per millorar el manteniment del verd actual?
12:15: Millora dels espais verds existents, per exemple:
- Parc Joan Miró
- Eixos Verds
- Jardins de Montserrat
- Plaça Letamendi
- Què podem proposar per millorar aquests espais?
12:45: Creació de nous espais verds
- Com podem reenverdir el nostre barri?
- On podem guanyar més espais verds? De quin tipus?
- Quins grans canvis o intervencions per al verd públic veieu en un termini de 5–10 anys?
Vine i aporta les teves idees! Ajudem-nos entre totes a fer un barri millor! Després de la trobada, presentarem un resum a l’Ajuntament perquè tingui en compte les nostres propostes.