Pagament i preus
Pagament i preus
Per fer l’automatrícula només necessitaràs informar el compte bancari on vols que se’t carregui l’import de la matrícula. Si el curs passat ja vares fer el pagament amb el mateix compte bancari, no cal que hi facis res en el moment de la matrícula.
En el cas que vulguis canviar el compte bancari que surt en la teva matrícula, hauràs d’informar el nou compte. Un cop gravada la matrícula, et sortirà un imprès “manament SEPA” que hauràs d’emplenar i signar-lo per part del titular del compte i fer-lo arribar a l’Escola de Doctorat (ed.matricula@uab.cat) per tal que quedi registrat el canvi.
Si vols més informació sobre modalitats de pagament, terminis, etc., consulta-la fent clic aquí. Si t'aculls a la modalitat de pagament en 3 terminis, hauràs de fer la matrícula abans del 30 d'octubre.
Si ja ho tens tot, matricula’t!
Un cop matriculat, si no abones la totalitat de l'import de la matrícula comportarà que s'apliquin recàrrecs a l'abonament posterior. Consulta aquí les conseqüències de l’impagament de la matrícula.
Si la teva matrícula és abonada per l’empresa o institució on treballes, podràs fer l’automatrícula. Si et cal una factura ens la podràs sol·licitar per correu a ed.economia@uab.cat, indicant les teves dades personals i les dades de l’empresa o institució en aquest document (és imprescindible emplenar totes les dades que demana el document per poder fer la gestió).
Cal tenir en compte que si has abonat l’import per TPV o transferència bancària la factura serà emesa en un termini màxim de 15 dies des de la sol·licitud, però si l'import ha estat abonat mitjançant domiciliació bancària, només podrem començar a gestionar la factura passats 2 mesos des de la data de càrrec. En qualsevol cas, la petició es pot fer fins l’1 de desembre de l’any natural del pagament, com a molt tard.
Si és la primera vegada que demanes una factura a la UAB, cal que emplenis, amb lletra d'ordinador, també aquest document.
Conceptes inclosos en el preu de la matrícula (curs 2017-2018):
- Direcció, tutela i avaluació continuada de la tesi doctoral: 401,12 €
- Taxes de gestió d'expedient acadèmic: 69,80 €
- Serveis específics i de gestió de l'aprenentatge: 70,00 €
-
Assegurança:
- Escolar (obligatòria als menors de 28 anys): 1,12 €
- L'assegurança complementària és un servei que t'ofereix la Universitat, consistent en una assegurança d'accidents i d’assistència en viatge adreçada a tot el col·lectiu d'estudiants matriculats a la UAB. Per gaudir-ne cal que, en el moment de formalitzar la matrícula, contractis l'assegurança complementària.
- L’assegurança complementària de mobilitat: si tens pensat participar en un programa d’intercanvi fora de l’Estat espanyol o fer una estada de recerca a l’estranger, cal que contractis aquesta assegurança enlloc de l’anterior.
Si ets becari, o tens dret a gratuïtat o reducció del pagament per altres motius, com ara ser família nombrosa, tenir una discapacitat, etc. consulta aquest document.
Reserva cita prèvia a l'Escola de Doctorat
El període de vigència dels preus públics dels serveis acadèmics és d'un curs acadèmic.
Decret 88/2017, de 4 de juliol, pel qual es fixen els preus dels serveis acadèmics a les universitats públiques de Catalunya i a la Universitat Oberta de Catalunya per al curs 2017-2018
Taxes de doctorat curs 2024-2025
(PDF, )
Taxes de doctorat curs 2023-2024
(PDF, )