Matrícula Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Enginyeria de Computadors) i Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació

Matrícula de 1r curs, pas a pas

La matrícula de primer curs es fa online, sense que et calgui sortir de casa.

Si encara no ho has fet, consulta el Pas a pas per fer la matrícula de 1r curs, on t'expliquem de manera general com funciona la matrícula online de nou accés. En aquesta pàgina, tens les informacions de matrícula que has de tenir en compte específicament en el teu grau.

Si us plau, llegeix amb atenció tota la informació abans de fer la teva matrícula online.

Sessió informativa de matrícula

ASSISTÈNCIA RECOMANABLE

Sessions:
1a: dijous 3 de setembre a les 9:00-10:30h. Cliqueu aquest enllaç per assistir-hi.
2a: dijous 3 de setembre a les 16:30-18h. Cliqueu aquest enllaç per assistir-hi.
3a: dilluns 21 de setembre a les 09:15-10:45h. Cliqueu aquest enllaç per assistir-hi.

Lloc: sessió virtual online amb Microsoft Teams.
Finalitat: Pas a pas per fer la matrícula de 1r curs i aclariment de dubtes (règim de dedicació, assignatures a matricular, formes de pagament, bonificacions, beques, horaris dels estudis, lliurament de la documentació de matrícula...)
Adreçat a: estudiants admesos al Grau que han de formalitzar l'automatrícula del curs 2020-21 per primera vegada.

És important que us llegiu bé tota la informació que hi ha en aquesta pàgina i que consulteu els horaris de les assignatures, ja que haureu d'escollir grups (matí o tarda) mentre hi hagi places disponibles.

Dates de matrícula

1a Assignació *
Estudiants assignats primera opció: del 7 al 10 de setembre de 2020. Consulta dia i hora exactes aquí. *
Estudiants assignats altres preferències / renúncies a la reassignació: 10 de setembre de 2020. Consulta dia i hora exactes aquí. *
* Els estudiants que no es matriculin el dia i hora assignats perdran la plaça definitivament.

2a Assignació *
Del 21 al 23 de setembre de 2020.Consulta dia i hora exactes aquí. *

DOCUMENTACIÓ

Cal enviar a documentacio.matricula.enginyeria@uab.cat la següent documentació:

- Full de prematrícula 2020-21 - 1r curs - pla 1206
- el document SEPA (domiciliació taxes matrícula) signat pel titular del compte

- títols o certificats de descompte (família nombrosa, discapacitat, acreditació provisional beca, etc). Abans de fer l'automatrícula.
- documentació acreditativa via d'accés, si s'escau

requeriments

Lloc

L'automatrícula l'heu de fer des d'un ordinador amb connexió a Internet. Verifica l'horari d'automatrícula i els requeriments de maquinari.

Un cop entreu a Automatrícula d'estudiants de nou accés, i abans d'introduir usuari\a + contrassenya, llegiu atentament les informacions que apareixen i podreu realitzar un test per veure si compliu els requeriments.

A continuació realitzeu l'automatrícula.

Acollida d'estudiants i inici de curs

SESSIÓ DE BENVINGUDA I PRESENTACIÓ DEL CURS:  22 de setembre de 2020 - 17:45-19:00h - Aula Q3/1007

PRIMER DIA DE CURS28 de setembre de 2020

TALLERS PREPARATORIS: de l'1 al 8 de setembre de 2020
L'Escola d'Enginyeria organitza Tallers de coneixements bàsics recomanats per la titulació per tal de seguir millor les assignatures de primer curs.
Disposeu de les següents proves d'autoevaluació per saber si teniu assolits els coneixements bàsics recomanats: Prova de Matemàtiques, Prova d'Electrònica

MATRICULACIÓ TALLERS PREPARATORIS: del 6 al 26 d'agost de 2020

Més informació

Si tens el títol d'un CFGS que reconeix crèdits, envia la sol·licitud, emplenada i signada, juntament el teu títol o expedient final a documentacio.matricula.enginyeria@uab.cat.  Cal abonar i adjuntar el comprovant de pagament de la taxa de 54,54€ (27,27€ amb títol de família nombrosa general, gratuït per títol FN especial) per tranferència al compte indicat a la sol·licitud.

Si tens altres estudis universitaris amb assignatures superades, pots sol·licitar el seu reconeixement a la coordinació del grau enviant la sol·licitud juntament amb la documentació que s'hi indica (certificat notes oficial, pla d'estudis i guies docents segellades per la universitat d'origen de les assignatures superades) a documentacio.matricula.enginyeria@uab.cat. Cal abonar i adjuntar el comprovant de pagament de la taxa de 54,54€ (27,27€ amb títol de família nombrosa general, gratuït per títol FN especial) per tranferència al compte indicat a la sol·licitud.

Informació relacionada

Horaris de les assignatures