Matrícula Grau en Enginyeria Informàtica (Menció en Enginyeria de Computadors) i Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació

Matrícula d’altres cursos de grau, pas a pas

Si encara no l'has vist, revisa el pas a pas per fer la teva automatrícula

Dates de matrícula

DIA I HORA AUTOMATRÍCULA
El període general d'automatrícula és del 20 al 30 de juliol de 2020. I de l'1 al 4 de setembre de 2020.
Podreu consultar el dia i hora exactes d'activació i desactivació de l'automatrícula a partir del divendres 17 de juliol a les 14h, aproximadament, a
Verificació de l'horari d'automatrícula.

SUPORT AUTOMATRÍCULA
Si teniu alguna anomalia en el moment de fer la matrícula, poseu-vos en contacte amb la Gestió Acadèmica, al telèfon 93 586 8477 (de 9 a 14h i de 15 a 17h) o a l'adreça electrònica ga.enginyeria@uab.cat.

A tenir en compte abans de fer l’automatrícula

Informació del Règim de permanència que has de saber abans de fer l'automatrícula

Fer l’automatrícula

Fer l'automatrícula

Informació relacionada

I IMPORTANT T

• Si disposeu de certificats de gratuïtat que us doni dret a deduccions en el preu de la matrícula, i no consta al vostre expedient, cal enviar-lo al més aviat possible abans de formalitzar l'automatrícula. En cas contrari, caldrà formalitzar i abonar la matrícula sense el descompte i, posteriorment, fer una sol·licitud formal que s'estudiarà per a la seva resolució. Recordeu que disposeu de diferents modalitats de pagament de la matrícula.
  • Tingueu en compte el nombre mínim i màxim de crèdits que heu de matricular, les regles de progressió de matrícula, les regles de règim de permanència i resta de normativa. Qualsevol anomalia d'aquest tipus en el vostre expedient us farà perdre el dret a fer l'automatrícula en el període previst, amb les conseqüències que se'n derivin (manca de places a mencions o assignatures, etc.)
  • Si esteu en el darrer curs, caldrà que matriculeu tots els crèdits que us manquen per finalitzar. En cas que tingueu crèdits pendents de reconèixer no us permetrà fer l'automatrícula de menys crèdits del mínim necessari. Si matriculeu assignatures en el lloc del crèdits pendents de reconèixer o que no us facin falta, no es retornarà l'import de la seva matrícula.
  • Consulta les recomanacions de matrícula, per als estudiants que optin per la via de dedicació a temps parcial.

BEQUES: Consulteu les condicions per matricular-se com a estudiant becari\ària condicional.

Horaris de les assignatures

Horaris Graus