Grau en Economia

Matrícula de 1r curs, pas a pas

La matrícula de primer curs es fa online, sense que et calgui sortir de casa. 

Si encara no ho has fet, consulta el Pas a pas per fer la matrícula de 1r curs, on t'expliquem de manera general com funciona la matrícula online de nou accés. En aquesta pàgina, tens les informacions de matrícula que has de tenir en compte específicament en el teu grau. 

Si us plau, llegeix amb atenció tota la informació abans de fer la teva matrícula online.

Sessió informativa de matrícula

-Alumnes assignats a la 1ª preferència: 13 de juliol de 2026, 10:30h. T'hem enviat un mail de benvinguda, amb l'enllaç per connectar-te a aquesta sessió informativa.

-Alumnes de reclamacions i assignació definitiva: 16 de juliol de 2026, a les 16h. (T'hem enviat un mail de benvinguda avui, dia 16, amb l'enllaç per connectar-te a aquesta sessió informativa).

-Alumnes assignats a la 2ª preferència o posterior: 23 de juliol de 2026 a les 12:30h. (T'hem enviat un mail de benvinguda avui, dia 23, amb l'enllaç per connectar-te a aquesta sessió informativa).

Lloc: Sessió virtual online a través de Microsoft Teams 
Finalitat: Aclariment de dubtes sobre la matrícula 2026-27 (formes de pagament, bonificacions, beques, horaris dels estudis, lliurament de la documentació de matrícula...) 
Adreçat a: estudiants admesos al Grau que han de formalitzar l'automatrícula.

Dates de matrícula

L’automatrícula de primer curs/nou accés es fa a distància dins del termini i horari assignat. El dia abans de l'inici de la matrícula publicarem el dia i hora que teniu assignat i el termini que teniu per a realitzar-la.

-Matrícula assignats 1a preferència:

14,15 i 16 de juliol de 2026, per ordre de nota d'accés.  

Llistat de dia i hora de matrícula (ordenat per nota d'accés) 

Els estudiants que no es matriculin el dia i hora assignats perdran la plaça.

Si no t’han assignat en 1ª preferència però has activat l'assignació definitiva a la web de la preinscripció perquè vols matricular-te en aquest grau, fins que no t’assignin no podràs generar el NIU ni et podràs matricular (el 17/07/2026). 
 

-Matrícula reclamacions i assignació definitiva:

Dia 17 de juliol de 2026:  Llistat de dia i hora (ordenat per nota d'accés) 

Només et podràs matricular aquest dia. 

 

Els estudiants que no es matriculin el dia i hora assignats perdran la plaça.

 

-Matrícula assignats a la 2a preferència o posterior:

Dies 24, 27 i 28 de juliol de 2026 (per ordre de nota d’accés)---  Llista de dia i hora (ordenat per nota d'accés)

Els estudiants que no es matriculin el dia i hora assignats perdran la plaça.

Lloc

L'has de fer a la web https://sia.uab.cat

ABANS DE FER L’AUTOMATRÍCULA

1-Sessió informativa de matricula: Et recomanem que hi assisteixis 

Si no has pogut assistir, podràs consultar el document de la SESSIÓ INFORMATIVA DE MATRÍCULA 

2-Si et correspon descompte o gratuïtat a la matrícula: Cal que facis arribar la documentació de gratuïtat a través de l'enllaç: Tramesa de documentació de gratuïtat de matrícula 48 hores abans del dia de matrícula assignat (Manual per adjuntar documentació de gratuïtat).

3-Reconeixement d’assignatures: consulta aquest document 

  • Si ja has iniciat uns altres estudis de grau en aquesta Facultat: Cal que  que ens enviïs un mail a ga.economia.empresa@uab.cat  abans de la data i hora final que consta a la teva citació de matrícula. Farem una reserva de plaça de matrícula al teu nom: primer gestionarem el reconeixement d’assignatures i quan haurem actualitzat el teu expedient et matricularem.
  • Si tens estudis de grau iniciats o finalitzats en una altra Facultat i/o universitat: tant si es tracta dels mateixos estudis que cursaràs a la Facultat com si es tracta d’estudis diferents, has de fer l’automatrícula en el dia que se t’hagi assignat (en cas contrari perdràs la plaça). Després de la matrícula podràs demanar el reconeixement i/o transferència de crèdits dels estudis previs. Quan es resolgui el reconeixement farem una modificació de la matrícula, si s’escau.

4-Consulta els horaris, el calendari d'avaluacions i les guies docents de les assignatures que vols matricular. 

5-El règim de permanència de la UAB estableix determinades normes respecte del mínim i màxim de crèdits de matrícula, el tipus de dedicació (temps complet o parcial), el màxim d’anys de permanència per finalitzar els estudis, i altres. Et recomanem que el consultis abans de fer la matrícula.

 

FER L’AUTOMATRÍCULA

1-Pas previ a la matrícula: Crear nº d'usuari 

-Pots crear el teu nº d'usuari (NIU) i la paraula de pas en aquesta pàgina web  (Només ho podràs fer si ja t'han assignat plaça a la UAB)

2-Fer la matrícula:

-Web automatrícula

-En cas que necessitis la informació detallada, consulta el pas a pas per fer la matrícula

 

DESPRÉS DE FER L’AUTOMATRÍCULA

1-Has d’enviar el Document d’Autorització SEPA (signat pel titular del compte bancari on es cobra la matrícula) escanejat,  a través de l'enllaç  l'adreça Tramesa ordre SEPA

2-Inscriu-te al curs propedèutic, si és del teu interès

Informació sobre el  CURS PROPEDÈUTIC DE MATEMÀTIQUES 2026/2027 

L'objectiu és situar als futurs estudiants en un nivell adequat de Matemàtiques que els permeti seguir amb més fluïdesa les assignatures de Matemàtiques que s’imparteixen durant el primer i segon semestre del primer curs a la nostra Facultat.

3- Enquesta de motivació i expectatives professionals
La pots fer des de casa clicant aquest enllaç 

4- Prova de nivell d'anglès
En aquest enllaç tens les instruccions de com fer-la i des de quina web.

5- Fes l'enquesta de matrícula si no l'has fet durant l'automatrícula, abans de l'inici de les classes.

6- Sol·licita la targeta d’estudiant. Has d'haver fet la matrícula per a poder-la sol·licitar.

7- Reconeixement d’assignatures cursades en estudis previs universitaris : fes-ho durant el mes de juliol. Consulta aquest document 

8- Sol·licituds de canvi de torn: Només s'acceptarà canvis de torn en cas que l'estudiant presenti un contracte laboral amb data d'inici igual o anterior a 10/7/25. Per presentar la teva sol·licitud, has d'emplenar aquest formulari, dins del termini del 21 al 30/7.

Important: La documentació justificativa (contracte de treball, certificat mèdic,...) ha d'estar signada electrònicament.

En cas que aquesta documentació no estigui signada digitalment, has de portar l'original a la Gestió Acadèmica. Pots demanar cita prèvia aquí

 

Acollida d'estudiants i inici de curs

  • Les classes de primer s'inicien el dimarts, dia 7 de setembre de 2026.
  • Sessió d'acollida: dia 7 de setembre de 2026 

AVÍS IMPORTANT: Serà necessari l'ús de l'ordinador personal per tal de realitzar determinades sessions de pràctiques d'algunes assignatures.

Més informació:

Informació relacionada

ATENCIÓ: ----AGOST TANCAT----

-----------------------------------------------------------------

Horaris de les assignatures

-Curs 2026-2027. Horari d'assignatures

Dates dels exàmens

-Curs 2026-2027. Calendari de les proves d'avaluació