Matrícula de 1r curs, pas a pas

Si encara no l'has vist, revisa el pas a pas per fer la matrícula de 1r curs

Sessió informativa de matrícula

Les sessions de benvinguda es faran el dijous 12 de juliol del 2018 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació.
En farem dues:

• 10h :   adreçat als alumnes admesos al grau de periodisme (recomanem que arribin a les 9:30h)
  • 12h :  adreçat als alumnes admesos al grau de comunicació audiovisual i grau de publicitat. I els alumnes pendents de ser admesos. (recomanem que arribin a les 11:30h)
Abans d'iniciar la sessió de benvinguda, cal passar pel Suport Logístic i Punt d'Informació de la Facultat per recollir la documentació de la matrícula.

Dates de matrícula

Matrícula assignats en 1a preferència:

La matrícula dels alumnes assignats en 1ª preferència es realitzarà el dia 13  de juliol del 2018. Per saber el dia i l’hora s'haurà de consultar el llistat que publicarem aquí el dia 11 de juliol de 2018 a partir de les 15:00h.

Matrícula de reclamacions i assignació definitiva:

La matrícula dels alumnes que han renunciat a la reasignació, errors,... es realitzarà el dia 18 de juliol.Per saber el dia i l’hora s'haurà de consultar el llistat que publicarem aquí el dia 17 de juliol de 2018.

Matrícula assignats en 2a assignació:

La matrícula dels alumnes assignats en 2a assignació es realitzarà el dia 25 de juliol. Per saber el dia i l’hora s'haurà de consultar el llistat que publicarem aquí a partir del 24 de juliol de 2018.

Sessions Informatives:
Facultat de Ciències de la Comunciació
Edifici I
Matricula assistida alumnes de primer:
Aules Informatitzades 5 i 6
Facultat de Ciències de la Comunicació
Edifici I

Acollida d'estudiants i inici de curs

Els alumnes de primer curs tindran activitats d'acollida els dies 6 i 7de setembre de 2018.

Informació relacionada

Altres:

Consulta de la paraula clau per fer l'automatrícula
Avís Modificacions Matrícula
Avís pagament de la matrícula mitjançant el prèstec AGAUR
Autorització Domiciliació Sepa
Calendari de Modificacions de Matrícula 1r quadrimestre
Calendari de Modificacions de Matrícula 2n quadrimestre
Informació important per a becaris
Documents interoperables en el procés de matrícula
Document de consentiment per a la Consulta i obtenció de documents

Inici de les classes

6 i 7 de setembre de 2018: Activitats d'acollida per als alumnes de primer.
12 de setembre de 2018: Inici de l'activitat docent per a tots els cursos.