Matrícula Grau en Història de l'Art

Matrícula d’altres cursos de grau, pas a pas

Si encara no l'has vist, revisa el pas a pas per fer la teva automatrícula

Dates de matrícula

Per saber a partir de quan pots fer l'automatrícula clica a l'enllaç:

Calendari d'automatrícula. Estudiants UAB i reincorporacions.

Formulari de sol·licitud

Formulari de matrícula 2021/22

A tenir en compte abans de fer l’automatrícula

Informació del Règim de permanència que has de saber abans de fer l'automatrícula

Fer l’automatrícula

Fer l'automatrícula

Inici del curs

13 de setembre de 2021.

Informació relacionada

Consulta en aquest enllaç les Guies Docents de les Assignatures.

Avís sobre Beques de Matrícula, curs 2021-2022
Avís sobre el Préstec AGAUR, curs 2021-2022
Autorització per a tràmits administratius
Avís - Com recuperar la Paraula de Pas per realitzar l'automatrícula, curs 2021-2022

Horaris de les assignatures

Horaris d'assignatures i dates d'exàmens

Més informació

Aquest curs 2021/22 la sol·licitud de Beca del Règim General del Ministeri es fa mitjançant la següent pàgina web del Ministeri d'Educació:

Per poder formalitzar la matrícula com a "Becari/a Condicional", i si no heu estat beneficiaris de la Beca del Règim General al curs anterior, haureu de realitzar amb un mínim d'una setmana d'antel·lació a l'automatrícula la sol·licitud de l'Acreditació de Caràcter Econòmic a l'AGAUR. Amb aquesta sol·licitud, també es demana al mateix temps la Beca Equitat. Recordeu que, malgrat haver  obtingut l'Acreditació de Caràcter Econòmic per formalitzar la matrícula com a "Becari/a Condicional", s'ha de demanar obligatòriament la Beca del Règim General a la web del Ministeri (tan bon punt es publiqui la convocatòria, i dins dels terminis fixats pel Ministeri). En cas contrari, es perdrà la condició de "Becari/a Condicional" i la Universitat procedirà a cobrar tot l'import de la matrícula.