Taula d’accés

Els alumnes que volen accedir a aquesta titulació tenen, segons els estudis de procedència, diferents vies d'accés:

Tipus d'accés Preferència d'accés Nota de tall curs 18-19

Des de Batxillerat + PAU i des de CFGS

Assignatures de la fase específica de les PAU que ponderen:

• Anàlisi Musical (0.1)
  • Cultura Audiovisual (0.1)
  • Dibuix Artístic (0.1)
  • Dibuix Tècnic (0.1)
  • Disseny (0.1)
  • Economia de l'Empresa (0.1)
  • Fonaments de les Arts (0,2)
  • Geografia (0.1)
  • Grec (0.2)
  • Història de l'Art (0.2)
  • Història de la Filosofia (0,1)
  • Literatura Catalana (0.1)
  • Literatura Castellana (0.1)
  • Llatí (0.2)
  • Matemàtiques Aplicades a les CC. Socials (0.1)

Proves d'accés per a més grans de 25 anys Opció d'Arts i Humanitats 5,000
Altres Acreditació professional + 40 anys
Proves + de 45 anys
Titulats universitaris
Canvi d'estudis i convalidacions

Codi de preinscripció

Perfil de l’estudiant

El perfil ideal de l'estudiant del grau en Història és el d'una persona amb un clar interès per la història com a ciència, un interès que pot ser de tipus diacrònic (de totes les etapes històriques o d'alguna determinada) o bé temàtic, és a dir, d'una faceta, ja sigui social, econòmica, política o cultural al llarg de la història. A més, tant l'anàlisi històrica com la pròpia reflexió metodològica en història necessita persones amb capacitat crítica i d'anàlisi, amb inclinació per l'observació i la reflexió. També és important una certa dosi de curiositat intel·lectual. En últim lloc, també cal una bona comunicació oral i escrita, tant durant el procés d'aprenentatge de la persona com, posteriorment, durant l'exercici de la seva tasca professional.

Formació complementària

Curs propedèutic a l'alumnat de nou accés sobre els mètodes de treball acadèmic i les activitats d'avaluació del grau.

Taules d’adaptacions

Els alumnes que no heu finalitzat els estudis de Llicenciatura, i en el cas de voler-los continuar, heu de sol·licitar l'equiparació al pla vigent de grau. Podeu consultar la taula d'equiparació de Llicenciatura a Grau al següent enllaç:

· Taula d'equiparació de la Llicenciatura al Grau en Història

Per a més informació sobre reconeixement i transferència de crèdits, podeu consultar en aquest enllaç:

· Reconeixement i Transferència de Crèdits Universitaris