Màster Oficial - Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Descripció del màster
El Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat consta de 60 crèdits que es realitzen en curs acadèmic organitzat en dos semestres.Conté 29 crèdits obligatoris incloent el Treball de fi de Màster i 33 optatius, que permeten a l'alumne compondre el seu propi perfil.
El màster té un doble perfil investigador i professionalitzador per la qual cosa s'ha inclòs un mòdul de Pràctiques Externes.
Inici de curs
03/11/2025Fi de curs
24/07/2026Horaris
Les sessions presencials del màster es realitzen al Campus de Bellaterra de la UAB, de dilluns a divendres, de les 10h a les 14:00 hores.
A partir de setembre de 2025 (pendent de concretar), heu de consultar els horaris i l'aulari actualitzats a través del mòdul Consulta d'horaris al sia.uab.es
Estructura del pla d'estudis
| Caràcter | Crèdits |
| Obligatoris | 21 |
| Optatius | 33 |
| Treball de fi de màster | 6 |
| TOTAL | 60 |
| Denominació de l'assignatura | Crèdits | Caràcter |
| Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat | 12 | OB |
| Indústries, Continguts i Recepció | 9 | OB |
| Treball de Final de Màster | 6 | OB* |
| Comunicació Interactiva i Xarxes Socials | 12 | OT* |
| Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web | 12 | OT* |
| Iniciació a la Recerca | 9 | OT* |
| Pràctiques Externes | 9 | OT* |
| Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts | 12 | OT* |
| Tendències en Continguts Audiovisuals i Publicitaris | 12 | OT* |
* Optatius, s'han de cursar 33 crèdits
OB: Obligatoris
OT: Optatius