Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat

Formació avançada orientada a la investigació i l'exercici professional en el camp dels continguts audiovisuals i publicitaris en l'era digital

Informació general

  • Màster Universitari UAB
  • Crèdits: 60 ECTS
  • Inici de curs 04/11/2024
    Fi de curs 25/07/2025
  • Inici de la preinscripció 01/02/2024
    Veure el calendari
  • Places: 30 places
  • Preu: 27,67€ per crèdit (estudiants UE o residents). Curs 2024-2025.
    75€ per crèdit (estudiants no UE no residents). Curs 2024-2025.

  • Idioma: Castellà i anglès
  • Modalitat: Presencial
  • Centre docent: Facultat de Ciències de la Comunicació

El màster en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat proporcionarà una formació avançada orientada a la investigació i l'exercici professional en el camp dels continguts audiovisuals i publicitaris en l'era digital. Els alumnes estaran preparats per exercir professionalment en el camp de la ideació i el disseny dels continguts per a totes les plataformes i xarxes i en el de l'anàlisi d'audiències i la producció de serveis i productes.

Així mateix el màster en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat formarà investigadors capaços de comprendre els fonaments de la investigació en comunicació audiovisual i publicitària en relació a les indústries i les polítiques de comunicació, els continguts i el disseny de productes i formats, els comportaments dels usuaris, i les estratègies de comunicació.

Sortides professionals

Es tracta d'un màster que te una doble orientació cap a  la recerca i la professió en un doble sentit: els nínxols d'ocupació relacionats amb la recerca aplicada a la industria i als continguts, la seva producció, organització o consum, així com les ocupacions derivades del procés d'ideació, disseny i creació de programes, aplicacions i formats audiovisuals i publicitaris, així com la gestió de campanyes de comunicació en tots els suports. D'altra banda, per a aquells interessat en la investigació acadèmica, el màster dona pas al programa de doctorat.

Amb les decisions que prenguis en l'elecció d'optatives podràs perfilar més les teves sortides professionals en el nínxol d'ocupacions de recerca  i investigació aplicada o en el de producció, creació i gestió, així com en el disseny de polítiques.

Testimonis

Pràctiques

Universitat coordinadora:

Universitat Autònoma de Barcelona

Qualitat

Segell d'AQU Catalunya del Màster Oficial - Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat Accedir a l'apartat de El màster en xifres

Més informació