MÓster oficial en Continguts de Comunicaciˇ Audiovisual i Publicitat

Formació avançada orientada a la investigació i l'exercici professional en el camp dels continguts audiovisuals i publicitaris en l'era digital

• MÓster Oficial UAB
  • CrŔdits: 60 ECTS
  • Inici de curs 02/11/2020
    Fi de curs 30/07/2021
  • Inici de la preinscripciˇ 11/01/2021
    Veure el calendari
  • Places: 30 places
  • Preu: 46,11€ per crèdit (estudiants UE o residents). Curs 2020-2021.
    75€ per crèdit (estudiants no UE no residents). Curs 2020-2021.

• Idioma: CastellÓ i anglŔs
  • Modalitat: Presencial
  • Centre docent: Facultat de CiŔncies de la Comunicaciˇ

El màster en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat proporcionarà una formació avançada orientada a la investigació i l'exercici professional en el camp dels continguts audiovisuals i publicitaris en l'era digital. Els alumnes estaran preparats per exercir professionalment en el camp de la ideació i el disseny dels continguts per a totes les plataformes i xarxes i en el de l'anàlisi d'audiències i la producció de serveis i productes.

Així mateix el màster en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat formarà investigadors capaços de comprendre els fonaments de la investigació en comunicació audiovisual i publicitària en relació a les indústries i les polítiques de comunicació, els continguts i el disseny de productes i formats, els comportaments dels usuaris, i les estratègies de comunicació.

Sortides professionals

Es tracta d'un màster que te una doble orientació cap a  la recerca i la professió en un doble sentit: els nínxols d'ocupació relacionats amb la recerca aplicada a la industria i als continguts, la seva producció, organització o consum, així com les ocupacions derivades del procés d'ideació, disseny i creació de programes, aplicacions i formats audiovisuals i publicitaris, així com la gestió de campanyes de comunicació en tots els suports. D'altra banda, per a aquells interessat en la investigació acadèmica, el màster dona pas al programa de doctorat.

Amb les decisions que prenguis en l'elecció d'optatives podràs perfilar més les teves sortides professionals en el nínxol d'ocupacions de recerca  i investigació aplicada o en el de producció, creació i gestió, així com en el disseny de polítiques.

Testimonis

PrÓctiques

Universitat coordinadora:

Universitat Aut˛noma de Barcelona

Qualitat

Segell d'AQU Catalunya del MÓster Oficial - Continguts de Comunicaciˇ Audiovisual i Publicitat Accedir a l'apartat de El mÓster en xifres