- Màster Universitari UAB
- Crèdits: 60 ECTS
-
Inici de curs 03/11/2025
Fi de curs 24/07/2026 -
Inici de la preinscripció 03/02/2025
Veure el calendari - Places: 30 places
-
Preu: 19,37€ per crèdit (estudiants UE o residents). Curs 2025-2026.
75€ per crèdit (estudiants no UE no residents). Curs 2025-2026. - Idioma: Castellà i anglès
- Modalitat: Presencial
-
Centre docent:
Facultat de Ciències de la Comunicació
El màster universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat respon a les necessitats de formació investigadora i professional del sector. A les classes s’aborden l’estructura del sistema comunicatiu, les últimes tendències en continguts i formats, i el potencial de la interactivitat digital amb el desenvolupament dels sistemes d’intel·ligència artificial d’organització i generació de continguts.
Sortides professionals
El màster proporciona una formació que complementa el vessant professional i l’acadèmic. D’una banda, garanteix la capacitació per al disseny, l’execució i la gestió de projectes i plans comunicatius en l’àrea de la comunicació audiovisual i la publicitat i, de l’altra, assegura una formació sòlida per al desenvolupament de recerques tant en l’àmbit acadèmic com en el professional. Per tant, ofereix sortides professionals en diversos sectors: agències de creativitat publicitària i de màrqueting; assessories de comunicació digital; departaments de comunicació a empreses, institucions públiques i del tercer sector; productores de continguts i mitjans de comunicació, etc.
Testimonis
Pràctiques
Les pràctiques externes constitueixen el Mòdul 8, amb un total de 9 crèdits ECTS. Es tracta d'un mòdul optatiu i els alumnes que vulguin optar a la realització de les pràctiques externes han de manifestar-ho en el moment de la matriculació. Els alumnes podran:
- Optar a la realització de les pràctiques en alguna de les empreses amb les que la UAB ja té establert conveni, a proposta de la Comissió de Màster que decidirà l'assignació de pràctiques en funció de l'actitud, aptituds i rendiment del candidat o candidata en el desenvolupament del màster, tenint en compte a més el currículum, els interessos professionals expressats, el domini de l'idioma castellà i / o català, la naturalesa de l'empresa i les tasques que s'esperen de l'estudiant en pràctiques. Això implica que només realitzaran les pràctiques dels estudiants proposats per la Comissió de Màster atenent al compliment de les condicions exposades.
- Aconseguir ells mateixos una empresa per a la realització de les pràctiques, amb la qual la UAB ha d'establir conveni després de l'aprovació per part de la Comissió de Màster.
Els alumnes s'integraran en el procés productiu d'aquestes corporacions per un període de 250 hores sota la supervisió d'un tutor / a en la corporació i la tutoria d'un professor / a del Màster.
Per a l'avaluació d'aquestes pràctiques es requerirà un informe pautat per part del supervisor/a de l'empresa i una memòria de pràctiques realitzada per l'alumne/a.
Segons la normativa de la Universitat Autònoma de Barcelona pel que fa a les pràctiques de Màster, hi ha un compromís per part de l'estudiant a complir els horaris previstos i a respectar les normes de l'entitat col·laboradora. La manca d'aquest compromís implicarà la cancel·lació del conveni de pràctiques i el resultat de suspens del mòdul 8.
Les empreses amb les que hem tingut conveni fins al moment són:
- Cadena SER
- Centre d'Estudis Olímpics
- Clack Produccions
- Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
- Diagonal TV
- Dermofarm
- El Periódico
- Gestmusic Endemol
- Gordon Seen
- Havas World Wide
- Home of Earth
- InCom
- Labs4glass
- La Fábrica de la Tele
- Lavinia
- Leverage IQ Group
- Minimal Films
- Minoria Absoluta
- Optievents
- RAC1
- Telecinco
- UAB Premsa
- Vester Business
En les últimes edicions, els nostres alumnes van firmar convenio de les seves práctiques en:
- Kom Digital Agency
- Umami Creative Atelier
- Sunomono
- Nihao Films
- Garbo Digital
- Lavinia Audiovisual
- Frame25
- Igluu Studio
- Ipanema Films
- Adhoc Productores Audiovisuals
- FabLab CIT
- Audiovisual Synthesis
- Havas Worldwide Spain
- Estudio Bay (Visyon)
- Time Out Spain Media
- Labs for Reality
- Manatís
- Lerinform Lleida
- IN24 Media Group
- OPTIMOCAMBEC (Optimoclick)
- Fundació Institut Confuci de Barcelona (FICB)
- SURASAC BARCELONA
- iBlue Creative
- Dolores Entertainment