Màster Oficial - Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques
Descripció del màster
El Màster en Planificació Estratègica en Publicitat i RRPP s'estructura en sis mòduls obligatoris (50 crèdits) i el Treball de Fi de Màster (10 crèdits). La realització del TFM comporta l'estada de l'estudiant en una entitat col · laboradora, segons condicions regulades pel Conveni de Cooperació Educativa per a la Realització del TFM.Inici de curs
01/10/2025Fi de curs
24/07/2026Horaris
Les sessions presencials del màster es realitzen al Campus de Bellaterra de la UAB, de dilluns a divendres de 16h a 20:30h.
A partir de setembre de 2025 (pendent de concretar dia), heu de consultar els horaris i l'aulari actualitzats a través del mòdul Consulta d'horaris al sia.uab.es
Estructura del pla d'estudis
| Caràcter | Crèdits |
| Obligatoris | 50 |
| Treball de fi de màster | 10 |
| TOTAL | 60 |
| Denominació de l'assignatura | Crèdits | Caràcter |
| Comunicació Comercial | 10 | OB |
| El Nou Consumidor | 6 | OB |
| La Planificació Estratègica Digital Publicitària i de RRPP | 6 | OB |
| La Planificació Estratègica i el 'Planner' | 9 | OB |
| Màrqueting Emergent | 10 | OB |
| Metodologies i Eines de Recerca | 9 | OB |
| Treball de Fi de Màster | 10 | OB |
OB: Obligatoris