MÓster oficial en Hist˛ria ContemporÓnia

Màster d’especialització científica i metodològica en història contemporània a partir dels corrents historiogràfics i temàtics més avançats en la recerca històrica i en la seva difusió

• Interuniversitari
  • CrŔdits: 60 ECTS
  • Inici de curs 05/10/2020
  • Inici de la preinscripciˇ 10/01/2020
    Veure el calendari
  • Places: 30 places
  • Preu: 46,11€ per crèdit (estudiants UE o residents). Curs 2020-2021.
    66€ per crèdit (estudiants no UE no residents). Curs 2020-2021.

• Modalitat: Presencial

• Centre docent: Facultat de Filosofia i Lletres
MÓster Oficial - Hist˛ria ContemporÓnia

Aquest màster t’interessa si vols formar-te com a historiador o historiadora i adquirir  els coneixements i les tècniques necessaris per a la recerca en història, i fer treballs i síntesis sobre la societat contemporània. Uns estudis avançats en l’àmbit científic i metodològic que et permetran convertir-te en un historiador o historiadora, o en qualsevol professional en altres camps en què el coneixement històric és essencial:  l’ensenyament, el periodisme, la museística, l’animació cultural i turística, l’edició, l’anàlisi social i política i tants altres àmbits.

El màster és interuniversitari i hi participen vuit universitats, cosa que el converteix en el màster més potent de l’Estat i et dona un currículum de prestigi. Pots cursar-lo sencer a la UAB o fer algunes assignatures en altres universitats participants gaudint de la mobilitat interuniversitària. Alhora, és un màster flexible i compatible amb la vida laboral que pots cursar en un curs o en dos.

Es fomenta la participació activa a les classes, l’intercanvi d’idees i una aproximació científica i metodològica molt innovadora.

Sortides professionals

Recerca en hist˛ria; bÚ sigui com a historiador professional, bÚ sigui en altres camps professionals com el periodisme, la museÝstica, l'animaciˇ cultural, la docŔncia, l'ediciˇ, l'anÓlisi social i polÝtic...

Testimonis

Universitat coordinadora:

Universitat de Valencia (Estudi General)

Universitats participants

Universidad Autónoma de Barcelona

Universidad Autónoma de Madrid

Universidad Complutense de Madrid

Universidad Internacional Menéndez Pelayo

Universidad de Cantabria

Universidad de Santiago de Compostela