pel·lícules de paper de Gabriel Martínez Surinyac Pel·lícules de paper, el cinema dins del cinema.

Una pel·lícula en la qual els principals executors del setè art són els protagonistes d'una història intrigant que mai s'haurien atrevit a fer-ne una pel·lícula.

Rafaela Almeida ponència Les 10 claus per empoderar-se de Rafaela Almeida

L'empresària i sòcia fundadora de l'Agència BlaNZ Màrqueting & PR, Rafaela Almeida, va presentar les 10 claus per empoderar-se considerades en el seu últim llibre que vam poder escoltar el passat 16 de març.

[+]
Rafaela Almeida per ponència Violetas en el Camino, 10 Claves para Empoderarte Empoderament femení: Són elles les que trien sense pressions el rumb de les seves vides?, o... només renuncien?

Rafaela Almeida, autora de Violetas en el Camino, farà una ponència en línia el pròxim 16 de març a les 17.00 oberta a l’alumnat i professorat.

[+]
20 anys de Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional virtual. 20 anys de Màster en Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional virtual

Estem de celebració perquè són vint anys de formació especialitzada en les habilitats i competències del Director de Comunicació.

3a Jornada de DISSENY PER A TOTHOM La percepció, una il·lusió neuronal

Què ens aporten els nostres sentits? Quina funció fa el nostre cervell? Existeixen els colors o les olors? Què passa quan a una persona li manca un dels sentits?

[+]
Nicolás Lorite El Dr. Nicolás Lorite publica un nou article sobre el posicionament identitari cultural de la Publicitat en temps de crisi econòmica a Catalunya

L’article, publicat a Cuadernos.Info, conclou que encara falta molt perquè la publicitat representi una diversitat real i capaç de fomentar la dinamització intercultural.

[+]
vii symposium grafica Participa en la setena trobada acadèmica d'investigació del disseny gràfic

El dia 8, 9 i 10 de setembre del 2021 se celebrarà el VII Simpòsium grafica. Serà la setena trobada acadèmica d'investigació de disseny gràfic. En aquesta ocasió l'amfitrió del Simpòsium serà EINA, el centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona, adscrit a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Despatx I0/224
C/ de la Vinya,Edifici I