Jornades d'orientació per elaborar una tesi doctoral
Detalls de l'event
- Inici: 02 febrer 2026
- Final: 19 gener 2026
- 15:00-16:30
- En línia i presencial, a la Sala d'Enric Lluch de la Facultat de Filosofia i Lletres (B9/1058)
El programa de Doctorat en Geografia organitza les Jornades d'orientació per elaborar una tesi doctoral, destinada a estudiants de doctorat, l'activitat pretén clarificar i lliurar algunes eines concretes per enfrontar tant la ideació conceptual i metodològica de les propostes de tesi, com també el procés d'escriptura.
La formació, a càrrec del professor José Solís Opazo (Arquitecte i Doctor en Filosofia, Universitat de Xile i Investigador col·laborador, Universitat d'Alacant), serà en format presencial i online els dies 5, 12 i 19 de febrer de 2026, de 15h a 16:30h a la Sala d'Enric Lluch de la Facultat de Filosofia i Lletres (B9/1058).
Si voleu participar cal que us apunteu en aquest formulari: Jornadas de orientación para elaborar una tesis doctoral – Emplena el formulari
Es faran certificats d'assistència.