Junta permanent
La Junta Permanent és l’òrgan que dona suport a la gestió ordinària de la Facultat de Dret i actua per delegació de la Junta de Facultat. D’acord amb l’article 13 del Reglament de la Facultat, en formen part:
- El degà o la degana, que n’assumeix la presidència.
- Els directors i directores dels departaments vinculats a la Facultat.
- Les persones coordinadores dels estudis de grau i postgrau.
- Els membres de l’equip de deganat.
- Un/a representant del professorat i un/a representant del personal investigador en formació que imparteixin docència a la Facultat.
- Quatre representants de l’estudiantat, escollits pel seu sector a la Junta de Facultat.
- Un/a representant del personal d’administració i serveis.
- L’administrador/a del centre.
- El/la gestor/a acadèmic/a.
- El/la secretari/ària de la Facultat, que també actua com a secretari/ària de la Junta Permanent.
Totes les persones que en formen part han de pertànyer també a la Junta de Facultat.
Funcions i reunions
La Junta Permanent pot exercir totes aquelles competències que la Junta de Facultat li delegui, amb l’excepció de les funcions que el Reglament estableix com a indelegables.
Les reunions ordinàries són convocades pel degà o la degana amb un mínim de tres dies d’antelació. El seu funcionament i la publicació dels acords segueixen el que estableixen els articles 10, 11 i 12 del Reglament de la Facultat.