Comissió d'Afers Acadèmics
La Comissió d’Afers Acadèmics és l’òrgan encarregat de vetllar per la qualitat i el bon funcionament de la docència a la Facultat de Dret. Reuneix representants de tots els col·lectius de la comunitat universitària i treballa per millorar contínuament els estudis que s’imparteixen al centre.
Composició
D’acord amb l’article 15 del Reglament de la Facultat, formen part de la Comissió d’Afers Acadèmics:
- El degà o la degana, que n’assumeix la presidència.
- Els coordinadors i coordinadores de totes les titulacions de la Facultat.
- Els directors i directores dels departaments de la Facultat.
- Un membre de l’equip de deganat.
- Un/a representant del professorat i un/a representant del personal investigador en formació que imparteixin docència a la Facultat.
- L’administrador/a del centre.
- El/la gestor/a acadèmic/a.
- Tres representants de l’estudiantat.
- Un/a representant del personal d’administració i serveis.
- El/la secretari/ària de la Facultat, que actua com a secretari/ària de la Comissió.
Funcions
Les principals funcions de la Comissió d’Afers Acadèmics són:
- Garantir l’aplicació correcta dels plans d’estudi.
- Participar en l’elaboració o reforma dels plans d’estudi.
- Fer recomanacions per millorar la qualitat de la docència.
- Proposar iniciatives per fomentar la participació de l’estudiantat.
- Dur a terme altres tasques docents o acadèmiques que li encarregui la Junta de Facultat.