Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Facultat deDret

Comissió d'Afers Acadèmics

La Comissió d’Afers Acadèmics és l’òrgan encarregat de vetllar per la qualitat i el bon funcionament de la docència a la Facultat de Dret. Reuneix representants de tots els col·lectius de la comunitat universitària i treballa per millorar contínuament els estudis que s’imparteixen al centre.

Composició

D’acord amb l’article 15 del Reglament de la Facultat, formen part de la Comissió d’Afers Acadèmics:

  • El degà o la degana, que n’assumeix la presidència.
  • Els coordinadors i coordinadores de totes les titulacions de la Facultat.
  • Els directors i directores dels departaments de la Facultat.
  • Un membre de l’equip de deganat.
  • Un/a representant del professorat i un/a representant del personal investigador en formació que imparteixin docència a la Facultat.
  • L’administrador/a del centre.
  • El/la gestor/a acadèmic/a.
  • Tres representants de l’estudiantat.
  • Un/a representant del personal d’administració i serveis.
  • El/la secretari/ària de la Facultat, que actua com a secretari/ària de la Comissió.

Funcions

Les principals funcions de la Comissió d’Afers Acadèmics són:

  1. Garantir l’aplicació correcta dels plans d’estudi.
  2. Participar en l’elaboració o reforma dels plans d’estudi.
  3. Fer recomanacions per millorar la qualitat de la docència.
  4. Proposar iniciatives per fomentar la participació de l’estudiantat.
  5. Dur a terme altres tasques docents o acadèmiques que li encarregui la Junta de Facultat. 

Informació complementària