Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Facultat deDret

Suport Logístic i Punt d'Informació

L’horari d'atenció és de 8.00 a 21.00 hores, de dilluns a divendres, exceptuant els mesos de juliol i agost.

Juliol: de dilluns a divendres. De 8 a 20h.

Agost: Tancat

Adreceu-vos al Suport Logístic i Punt d'Informació per a qualsevol de les qüestions següents:

  • Informació sobre aules i altres dependències de la facultat.
  • Garantir l’obertura i el tancament de l’edifici, d’acord amb el calendari i horaris establerts.
  • Informació de les activitats i d’altres esdeveniments que es realitzin a l’edifici.
  • Gestionar, tramitar i fer el seguiment del manteniment de l’edifici, avaries a les instal·lacions o al mobiliari.
  • Lliurament de la documentació de Matrícula.
  • Suport puntual a la matricula i/o a gestions acadèmiques.
  • Tramitació dels avisos d'absència del professorat.
  • Reservar i/o gestionar les reserves d’espais, així com facilitar l’accés als espais i el bon funcionament dels seus equipaments.
  • Recepció de pràctiques dels alumnes (prèvia sol·licitud dels professors)
  • Lliurament i recollida de claus als usuaris autoritzats.
  • Gestió del correu, paqueteria i missatgeria.
  • Control dels panells informatius i dels cartells a penjar (amb autorització prèvia)
  • Control dels armariets d’ús puntual per dipositar efectes personals (Consigna)
  • Atendre i prioritzar les necessitats de neteja de l’edifici amb els recursos assignats.
  • Donar suport logístic als esdeveniments que es celebren al nostre edifici.
  • Col·laborar en la recollida selectiva dels residus del centre.
  • Farmaciola.
  • Objectes perduts.
  • Per a qualsevol dubte o aclariment sobre temes generals relacionats amb la Facultat.

Informació complementària