Suport Logístic i Punt d'Informació
L’horari d'atenció és de 8.00 a 21.00 hores, de dilluns a divendres, exceptuant els mesos de juliol i agost.
Juliol: de dilluns a divendres. De 8 a 20h.
Agost: Tancat
Adreceu-vos al Suport Logístic i Punt d'Informació per a qualsevol de les qüestions següents:
- Informació sobre aules i altres dependències de la facultat.
- Garantir l’obertura i el tancament de l’edifici, d’acord amb el calendari i horaris establerts.
- Informació de les activitats i d’altres esdeveniments que es realitzin a l’edifici.
- Gestionar, tramitar i fer el seguiment del manteniment de l’edifici, avaries a les instal·lacions o al mobiliari.
- Lliurament de la documentació de Matrícula.
- Suport puntual a la matricula i/o a gestions acadèmiques.
- Tramitació dels avisos d'absència del professorat.
- Reservar i/o gestionar les reserves d’espais, així com facilitar l’accés als espais i el bon funcionament dels seus equipaments.
- Recepció de pràctiques dels alumnes (prèvia sol·licitud dels professors)
- Lliurament i recollida de claus als usuaris autoritzats.
- Gestió del correu, paqueteria i missatgeria.
- Control dels panells informatius i dels cartells a penjar (amb autorització prèvia)
- Control dels armariets d’ús puntual per dipositar efectes personals (Consigna)
- Atendre i prioritzar les necessitats de neteja de l’edifici amb els recursos assignats.
- Donar suport logístic als esdeveniments que es celebren al nostre edifici.
- Col·laborar en la recollida selectiva dels residus del centre.
- Farmaciola.
- Objectes perduts.
- Per a qualsevol dubte o aclariment sobre temes generals relacionats amb la Facultat.