Sistema de Garantia Interna de Qualitat (SGIQ) de la Facultat de Psicologia
El Sistema de Garantia Interna de Qualitat (SGIQ) de la Facultat de Psicologia i de Logopèdia
La Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha desenvolupat un Sistema de Garantia Interna de Qualitat marc (SGIQ/UAB) amb el propòsit de reflectir el ferm compromís d’oferir uns programes formatius de qualitat que incloguin en el seu funcionament mesures per assegurar la contínua avaluació i millora dels mateixos.
Aquest sistema de gestió de la qualitat s’ha dissenyat seguint les directrius del programa AUDIT i les recomanacions de les agencies de qualitat AQU, ANECA, i ENQA.
El SGIQ de la Facultat de Psicologia i de Logopèdia assumeix el compromís de la UAB i contribueix a oferir uns estudis de qualitat que garanteixin el desenvolupament de les competències, habilitats i aptituds establertes en els diferents programes formatius del Centre, per tal d'acomplir amb l'objectiu fonamental d'oferir una formació científica de grau i de postgrau fonamentada en les necessitats i les expectatives dels seus usuaris, i de la societat en general, i que afavoreixi la inserció laboral dels seus titulats.
El 23 de novembre de 2010 el SGIQ de la Facultat de Psicologia i de Logpèdia va obtenir l'avaluació positiva de l'AQU, en el marc del programa AUDIT (certificat).
El 18 de maig de 2020 s’emet per part de l’AQU informe favorable per a l’acreditació institucional de la Facultat de Psicologia i de Logopèdia de la UAB (informe)
Manual del SGIQ de la Facultat de Psicologia i de Logopèdia
Processos del SGIQ marc de la Facultat de Psicologia i de Logopèdia (Mapa dels processos)
Processos estratègics:
o PE01 Definició de la política i objectius de qualitat
o PE02 Definició, desplegament i seguiment del Sistema de Garantia Interna de Qualitat (SGIQ)
o PE03 Creació i disseny de noves titulacions.Mapa de titulacions
o PE04 Política i gestió del PDI
o PE05 Política i gestió del PTGAS
Processos claus:
o PC01 Definició de perfils d'ingrés, graduació i accés als estudis
o PC02 Programació docent de les assignatures. Guies docents
o PC03 Gestió de les pràctiques externes
o PC04.Gestió dels treballs de final d'estudis (TFE)
o PC05 Orientació a l'estudiant i Inserció laboral
o PC06 Avaluació de l'estudiant
o PC07 Gestió de la mobilitat de l'alumnat, PTGAS i PDI
o PC08 Seguiment, avaluació i millora de les titulacions
o PC09 Modificació i extinció de titulacions
o PC10 Gestió documental
o PC11 Acreditació de titulacions oficials
Processos de suport:
o PS01 Gestió econòmica i Infraestructura
o PS02 Gestió de serveis
o PS03 Organització i gestió acadèmica
o PS04 Gestió de suggeriments, queixes i felicitacions
o PS05 Satisfacció dels grups d'interès
o PS06 Informació pública i rendició de comptes