Jornades de Portes Obertes

Els dies 6, 7 i 8 de febrer de 2018 obrirem les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autonoma de Barcelona, amb xerrades sobre tots els estudis de la UAB impartides pels professors de les mateixes titulacions.

Xerrada per a professors de secundària: cada dia de les Jornades de Portes Obertes s'organitza a més una xerrada informativa per als professors de secundària, a la que us podeu inscriure en el mateix formulari.

La participació a les Jornades de Portes Obertes no es compatible amb les visites de professors als centres de secundària i als ajuntaments.

Inscripció: a partir del setembre/octubre de 2017 activarem el formulari online d'inscripció, en aquesta mateixa pàgina.