Saló de l'Ensenyament

Com tots els anys, la UAB participa al Saló de l'Ensenyament per presentar la seva oferta acadèmica als futurs estudiants universitaris. El Saló de l'Ensenyament és la fira d'educació més gran de Catalunya, on es pot trobar informació sobre tota l'oferta educativa i de serveis de les universitats catalanes, estudis de CFGS, idiomes, etc. Enguany es celebrarà al març.

També trobareu informació sobre els estudis que ofereixen les escoles de la Fundació UAB (l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i l'Escola de Prevenció i Seguretat Integral), dels habitatges de la Vila Universitària, i de l'oferta de llengües de UAB Idiomes.

La UAB participa també en l'Espai Ciència, un lloc que dóna a conèixer totes aquelles novetats en recerca que es duen a terme a les universitats, centres de recerca i centres tecnològics i que apropa la ciència als futurs estudiants.

Galeria de fotos del Saló de l'Ensenyament 2017