Dia de les famílies

Dia de Família 2014

El Dia de les Famílies, que se celebra el mes de maig, és una activitat adreçada a estudiants de segon de batxillerat i cicles formatius de grau superior que ofereix l’oportunitat d’informar-se in situ sobre els estudis que ofereix la UABtot coneixent les facultats i les instal·lacions que té a disposició de la comunitat universitària.

Les visites es realitzen a cadascuna de les facultats i escoles de la UAB i s’ofereixen en dos torns, a les 9,30h i a les 11,30h. Dins del formulari d'inscripció has de triar el grau del teu interès per saber la facultat/escola on es fa la visita. Abans i després de la visita, pots donar una volta guiada al campus en bus i, també, visitar els habitatges de la Vila Universitària si tens interès a viure a la mateixa universitat. Donat que volem obrir el campus al màxim nombre de famílies, et demanem que triïs un sol torn de visita a la facultat/escola.

9-15h
  Servei gratuït de bus per fer una volta guiada al campus i anar a la facultat/escola escollida.

9.30h
  Primer torn: rebuda de les famílies a l'entrada de cada facultat/escola i inici de la visita, guiada del professorat del centre.

11.30h
  Segon torn: rebuda de les famílies a l'entrada de cada facultat/escola i inici de la visita, guiada del professorat del centre.

12-13h i 14-15h
  Visita als habitatges de la Vila Universitària (opcional).

La informació necessària sobre com arribar al campus o moure't pel seu interior la podeu consultar a l’apartat de mobilitat i transports del web de la UAB o a l'aplicació App&Town.