Detalle acuerdos

COMISSIÓ ECONÒMICA 07-07-2023

Orden del día

 

  1. Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió de la Comissió Econòmica Extraordinària de 13 de juny de 2023. [+]
  2. Aprovació, si escau, de l'acta de la sessió de la Comissió Econòmica del dia 16 de juny de 2023. [+]
  3. Informe sobre l’àmbit econòmic.
  4. Aprovació, si escau, de la proposta de preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2023-2024.   [+]
  5. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de la relació de llocs de treball del PAS de la UAB.  [+]
  6. Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes del lloguer d’espais de la UAB corresponents al curs acadèmic 2023-2024. [+]
  7. Informació i acord, si escau, de l’inventari d’entitats participades per la UAB a 31 de desembre de 2022. [+]
  8. Informació i acord, si escau, sobre el seguiment de l’execució del pressupost de la UAB de l’exercici 2023. [+]
  9. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, del balanç, el compte de resultats econòmic patrimonial, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu, l’estat de liquidació del pressupost i la memòria de la UAB corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2022. [+]
  10. Informació i acord, si escau, sobre el seguiment de l’execució del Pla d’Estabilització Pressupostària  de la UAB 2020-2052. [+]
  11. Informar al Ple del Consell Social per a l’aprovació, si escau, de la proposta de liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2022. [+]
  12. Informació i acord, si escau, sobre la nova estructura del pressupost del Consell Social de la UAB  [+]
  13. Aprovació, si escau, de la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 25 de juny de 2023. [+]
  14. Aprovació, si escau, de la proposta de despeses pluriennals corresponents a la contractació dels serveis següents:  

           14.1. Subministrament i instal·lació d’enllaços de fibra òptica per a la xarxa informàtica de la UAB [+]

           14.2. Seguretat i control d’edificis i instal·lacions de la UAB. [+]

  1. Aprovació, si escau, de la proposta de tarifes del Laboratori de Prestació de Serveis de l’any 2023 (Plataforma de Producció de Proteïnes i Laboratori d’Arqueologia i Paleoecologia Biomolecular). [+]
  2. Aprovació, si escau, de la proposta de modificació de tarifes de l’any 2023 del Laboratori de Prestació de Serveis Laboratori d’anàlisi d’indicadors hormonals, d’estrès, benestar i reproducció animal (LAIHA). [+]
  3. Torn obert de paraules. 

AcordCS.TaulaAcords

1. Acta de la sessió del dia 13 de juny de 2023.

S'acorda (Acord CE 60/2023):

Aprovar l’acta de la sessió de la Comissió Econòmica extraordinària del Consell Social reunida el dia 13 de juny de 2023.

 


2. Acta de la sessió del dia 16 de juny de 2023.

S'acorda (Acord CE 61/2023):

Aprovar l’acta de la sessió de la Comissió Econòmica extraordinària del Consell Social reunida el dia 16 de juny de 2023.

 


4. Preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2023-2024.

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la UAB en relació a l’aprovació, si escau, dels preus dels estudis propis de la UAB i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2023-2024 (document 1 i document 2) .

Vist el Decret 115/2023, de 20 de juny, pel qual es fixen els preus dels serveis acadèmics a les universitats públiques de Catalunya i a la Universitat Oberta de Catalunya, per al curs 2023-2024 (document 3).

Vist l’acord CE 136/2022, de 15 de desembre, pres per la Comissió Econòmica del Consell Social en relació als preus dels estudis de màster per a estudiants estrangers no residents que no siguin nacionals d’estats membres de la Unió Europea corresponents al curs 2023-2024.

Vist l’article 89 apartat i, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 62/2023):

Primer.  Aprovar els preus dels estudis propis de la Universitat Autònoma de Barcelona i de l’adequació del decret de preus dels serveis acadèmics universitaris a determinats estudis de la Universitat Autònoma de Barcelona per al curs acadèmic 2023-2024, d’acord amb el que consta en el document 2.

Segon.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Ordenació Acadèmica i al Cap de l’Àrea d’Afers Acadèmics, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


5. Modificació de la relació de llocs treball del PAS de la UAB.

Exposició de motius

Vist l’article 90 apartat c, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l'article 158 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3 apartat h del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord CE 47/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de data 6 de maig de 2022 en virtut del qual s’acorda: Primer. Aprovar la Relació de Llocs de Treball del Personal d’Administració i Serveis de la UAB a 31 de desembre de 2021, d’acord amb el que consta en el document 1. Segon. Encarregar al vicerector d’Organització  l'execució i el seguiment d'aquest acord. Tercer. Comunicar aquest acord al gerent de la UAB, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-los efectius.

Vist l’acord CE 79/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de data 8 de juliol de 2022 en virtut del qual s’acorda: Primer. Establir que la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi les modificacions puntuals corresponents a la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la Universitat que es produeixin al decurs de cada exercici social per la variació del nombre de lloc de treball, del grup i/o dels complements inclosos en la relació inicial, prèvia proposta del gerent de la Universitat, així com la despesa que comporten. Segon. Establir que Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB aprovi anualment, a proposta del Consell de Govern de la UAB, la relació de llocs de treball del personal d’administració i serveis de la universitat.

Vista la proposta presentada per la gerència de la UAB sobre la modificació relativa a la Relació de Llocs de Treball del personal d’administració i serveis de la UAB (document 1).

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,  

S’acorda (acord CE 63/2023):

Primer.   Aprovar la modificació de la Relació de Llocs de Treball del Personal d’Administració i Serveis de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Comunicar aquest acord a la vicerectora d’Organització, al gerent, al vicegerent de Persones i a la Cap de l’Àrea de Desenvolupament de Persones de la UAB, per tal que es portis a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


6. Tarifes del lloguer d’espais de la UAB corresponents al curs 2023-2024.

Exposició de motius

Vist l’article 89 apartat i,  de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3 apartat c del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’informe justificatiu per a la modificació de les tarifes al Consell Social presentat pel Cap de l’Àrea de Serveis Logísitics i l’Administració (document 1).

Atesa la proposta de la vicegerent d’Economia pel que fa a les tarifes del lloguer d’espais de la UAB corresponents al curs 2023-2024 (document 2) i les tarifes comparatives dels cursos 2022-2023 i 2023-2024 (document 3).

Per tot això, a la vista de les consideracions i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (Acord CE 64/2023):

Primer.  Aprovar les tarifes del lloguer d’espais de la UAB corresponents al curs 2023-2024, d’acord amb el que consta en el document 2.

Segon.  Comunicar aquest acord a la vicegerent de l’àmbit econòmic de la UAB i la Direcció d’Arquitectura i Logística, als efectes de les gestions que siguin oportunes.


7.    Inventari d’entitats participades per la UAB a 31 de desembre de 2022.

Exposició de motius

Atès que en la Comissió Econòmica del Consell Social es sol·licita disposar de la relació actualitzada de les entitats en les que participa la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist l’article 28.4 apartat a, del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Atès que la vicegerent d’Economia presenta l’inventari de les entitats participades per la UAB (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 65/2023):

La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB es dona per informada sobre la relació d’entitats en les que participa la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

 


8. Seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de  l’exercici 2023.

Exposició de motius

Vist l’acord PLE 57/2022 pres pel Ple del Consell Social reunit el 21 de desembre, en virtut del qual s’aprova el pressupost de la UAB per a l’exercici 2023.

Atesa la situació econòmica que afecta a tot el país i també a les universitats i que, en el marc de la normativa estatal i autonòmica d’aplicació, és del tot imprescindible l’assoliment de l’equilibri del pressupost.

Vist l’informe sobre el seguiment de l’execució del Pressupost de la UAB de l’exercici 2023 presentat per la Gerència (document 1).

Vist l’article 89.d) de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’Universitats de Catalunya, en relació a les funcions econòmiques, pressupostàries i patrimonials del Consell Social.

Vist l’article 123.1. dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.3 apartat g, del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors,

S’acorda (Acord CE 66/2023):

Primer.  La Comissió Econòmica es dona per assabentada del seguiment de l’execució del pressupost de la UAB de l’exercici 2023, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Presentar al Ple del Consell Social la informació sobre el seguiment del pressupost 2023 de la UAB, d’acord amb el que consta en el punt primer d’aquest acord.


9.  Balanç, compte de resultats econòmic patrimonial, estat de canvis en el patrimoni net, estat de fluxos d’efectiu, estat de liquidació del  pressupost i  memòria de la UAB corresponents a l’exercici anual a 31 de desembre de 2022.

Exposició de motius

Atesa la proposta del gerent, en relació amb el balanç, el compte de resultats econòmic patrimonial, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu, l’estat de liquidació del pressupost i la memòria de la UAB corresponents a l'exercici anual a 31 de desembre de 2022 (document 1).

Vist el que disposa l’article 14, apartat 2 de la Llei Orgànica d’Universitats, segons redacció donada per la Llei orgànica 4/2007, de 12 d’abril, on s’estableix que correspon al Consell social, a proposta del Consell de Govern, l’aprovació del pressupost així com els comptes anuals.

Vistos els articles 89 apartat e, 97 i 161 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l'article 216.2 dels Estatuts de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Vist el que disposa l’article 28. 2 lletra e) i 13 del Reglament d’organització i funcionament del Consell Social.

Atesa la conformitat del Gabinet Jurídic.

Vist que en la reunió del Consell de Govern de data 12 de juliol de 2023 es va tractar, per al seu acord, els comptes anuals de la UAB de l’exercici 2022 i elevar la proposta al Consell Social de la UAB per a l’acord corresponent.

Per tot això, a la vista de les consideracions i la documentació continguda en la part expositiva,

S’acorda (Acord CE 67/2023):

Informar favorablement al Ple del Consell Social sobre la proposta d’acord següent:

Primer.  Aprovar el balanç, el compte de resultats econòmic patrimonial, l’estat de canvis en el patrimoni net, l’estat de fluxos d’efectiu, l’estat de liquidació del pressupost i la memòria de la Universitat Autònoma de Barcelona corresponents a l’exercici anual de 31 de desembre de 2022, i donar-se per assabentats de l’informe d’opinió d’auditoria, d’acord amb el que consta en el document 1.  

Segon.  Encarregar al vicerector d’Economia i al gerent l'execució i el seguiment d'aquest acord.

Tercer.  Comunicar el present acord a la vicegerent d'Economia, per tal que porti a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

Quart.  Condicionar l’efectivitat d’aquest acord a l’acord que es prengui en la reunió del Consell de Govern de la UAB de 12 de juliol de 2023.

 


10. Seguiment de l’execució del Pla d’Estabilització Pressupostària 2020-2052 de la UAB a 31 de desembre de 2022.

Exposició de motius

Vist l’article 14.2 de la Llei Orgànica 6/2001, de 21 de desembre d’Universitats, modificada per la Llei Orgànica 4/2007, de 12 d’abril.

 Vist l’article 89 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 64 apartat b i l i  212 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat d del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord PLE 37/2019 pres pel Ple del Consell Social reunit el 18 de juliol de 2019 en virtut del qual s’acorda: 1) Aprovar les línies generals i el calendari del Pla d’Estabilització Pressupostària (PEP) 2020-2052 de la UAB, d’acord amb el que consta en el document 1. 2) Presentar al Departament de la Generalitat de Catalunya competent en matèria d’Universitats el document de les línies generals i el calendari del Pla d’Estabilització Pressupostària (PEP) 2020-2052 de la UAB aprovat en l’apartat primer d’aquest acord. 3) Encarregar al vicerector d’Economia i de Campus i al gerent de la UAB el seguiment i l’execució d’aquest acord. 4) Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia i de Campus, al gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

Atès que l’esmentat PEP preveu que, en el cas que la UAB liquidi el seu pressupost anual amb superàvit, l’import d’aquest es destinaria a incrementar l’import anual contemplat en la taula d’anualitats i que aquest increment es detrauria de l’última anualitat del pla, reduint-se, en conseqüència, el seu termini de finalització si l’import del superàvit és més gran que la quantitat de l’esmentada darrera anualitat.

Atès que, d’acord amb el que preveu el PEP, els imports dels superàvits pressupostaris aniran reduint les anualitats detraient l’import de l’última anualitat o darreres anualitats del pla si supera la darrera anualitat, amb l’objectiu de reduir el seu termini de finalització.

Vistos els resultats pressupostaris amb superàvit dels exercicis 2020, 2021 i 2022.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (acord CE 68/2023):

Primer.   La Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB es dona per assabentada de l’execució del Pla d’Estabilització Pressupostària (PEP) 2020-2052 de la UAB a 31 de desembre de 2022, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Comunicar aquest acord al vicerector d’Economia, al gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB.


 11.  Liquidació del pressupost del Consell Social del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2022.

Exposició de motius

Vist l’article 98 de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 124 dels Estatuts de la UAB.

Vist l’article 34 del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’article 28.2 apartat e, del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB que estableix que li correspon a la Comissió Econòmica, informar al Ple del Consell Social, sobre la liquidació del pressupost del Consell Social.

Vist l’article 33, apartat 2, del Reglament de funcionament i organització del Consell Social de la UAB, que estableix que el pressupost del Consell Social, les possibles modificacions d’aquest pressupost i la posterior liquidació els aprova el Ple del Consell Social, a proposta del president i amb l’informe previ de la Comissió Econòmica.

Vista la proposta del president del Consell Social en relació a la liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici 2022 (document 1).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 69/2023):

Informar favorablement el Ple del Consell Social sobre la proposta de liquidació del pressupost del Consell Social de la Universitat Autònoma de Barcelona per a l’exercici de 2022, d’acord amb el que consta en el  document 1.


12. Informació sobre la nova estructura del pressupost del Consell Social de la UAB.

 Exposició de motius

Vist l’article 28.4.d del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist que en la reunió de la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB reunida el 15 de desembre de 2022 es resol que es proposi, de cara a l’any 2024 i següents, una nova estructura de pressupost del Consell Social, centrada en el seu funcionament, projectes i inversions, sense considerar les despeses de personal ni les despeses generals, que s’entenen assumides per la pròpia Universitat.

Vist que la proposta de nova estructura de pressupost del Consell Social de la UAB ha estat validada amb la vicegerent d’Economia de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, s’informa sobre la nova estructura del pressupost del Consell Social de la UAB i 

S’acorda (Acord CE 70/2023):

La Comissió Econòmica del Consell Social es dona per assabentada de la nova estructura del pressupost del Consell Social de la UAB a aplicar en l’any 2024 i següents, d’acord amb el que conta en el document 1.

 


 13. Modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 25 de juny de 2023.

Exposició de motius

Atesa la sol·licitud presentada per la Gerència de la UAB en relació a la proposta de modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 25 de juny de 2023 (document 1).

Vist l’article 89 apartat g, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Atès l’article 28.2 apartat b, del Reglament d’Organització i Funcionament del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 70/2023):

Primer.  Aprovar les modificacions de crèdit del pressupost de la UAB a 25 de juny de 2023, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.   Comunicar aquest acord al Gerent i a la vicegerent d’Economia de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.


14.1. Despesa pluriennal corresponent a la contractació del subministrament i instal·lació d’enllaços de fibra òptica per a la xarxa informàtica de la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit corresponent a l’aprovació de la despesa per a contractació número Consu 20/2022 del subministrament i instal·lació d’enllaços de fibra òptica per a la xarxa informàtica de la UAB (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 57/2022 de 21 de desembre de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 21 de juny, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació número CONSU-20/2022 de subministrament i instal·lació d’enllaços de fibra òptica per a la xarxa informàtica de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 71/2023):

Primer.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació número Consu 20/2022 de subministrament i instal·lació d’enllaços de fibra òptica per a la xarxa informàtica de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


14.2. Despesa pluriennal corresponent a la contractació dels serveis de seguretat i control d’edificis i instal·lacions de la UAB.

Exposició de motius

Vist el document acreditatiu d’existència de crèdit corresponent a l’aprovació de la despesa per a contractació número Contr-43/2023 dels serveis de seguretat i control d’edificis i instal·lacions de la UAB (document 1).

Vist el que estableix la base d’execució 22 del pressupost de la UAB per al 2023, aprovat en sessió plenària del Consell Social, acord PLE 57/2022 de 21 de desembre de 2022.

Vist el que disposen els articles 47 i 47 bis i 73,2 de la Llei 47/2003, de 26 de novembre, General Pressupostària pel que fa als compromisos de despeses de caràcter pluriennal i l’existència de crèdit pressupostari suficient per atendre-les.

Vist l’article 89 apartat d de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist el que disposa l’article 28.3 apartat g del reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist el que disposa  l’article 116.3 de la Llei  9/2017, de 8 de novembre, de Contractes del Sector Públic, el qual estableix literalment: “Asimismo, deberá incorporarse el certificado de existencia de crédito o, en el caso de entidades del sector público estatal con presupuesto estimativo, documento equivalente que acredite la existencia de financiación, y la fiscalización previa de la intervención, en su caso, en los términos previstos en la Ley 47/2003, de 26 de noviembre, General Presupuestaria”.

Vist l’acord pres per la Comissió d’Economia i d’Organització delegada del Consell de Govern de data 21 de juny, en virtut del qual s’acorda: PRIMER. Aprovar la proposta de despesa pluriennal corresponent a la contractació número CONTR-43/2023 corresponent als serveis de seguretat i control d’edificis i instal·lacions de la UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA, que s’annexa. SEGON. Elevar aquest acord al Consell Social per tal que exerceixi les seves competències. TERCER. Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquests acords.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors i documentació continguda en la part expositiva, 

S’acorda (acord CE 72/2023):

Primer.  Aprovar la proposta de despeses pluriennals corresponent a la contractació número Contr.43/2023 dels serveis de seguretat i control d’edificis i instal·lacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Encarregar als responsables dels àmbits econòmics dins l’equip de govern i la Gerència l'execució i el seguiment d’aquest acord.

Tercer.  Comunicar aquest acord a la vicegerent d’Economia i al cap de la Unitat de Contractació de la UAB, als efectes de les gestions que siguin oportunes.

 


15. Tarifes dels Laboratoris de Prestació de Serveis per a l’any 2023 (Plataforma de Producció de Proteïnes i Laboratori d’Arqueologia i Paleoecologia Biomolecular).

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a l’aprovació, si escau, de les tarifes dels Laboratoris de Prestació de Serveis següents: Plataforma de Producció de Proteïnes (PPP) i Laboratori d’Arqueologia i Paleoecologia Biomolecular (BIOMAP).

Vistos els informes justificatius de les propostes de tarifes de l’any 2023 dels Laboratoris de Prestació de Serveis presentats per la Vicegerència de Recerca (document 1).

Vista la comparativa de les tarifes dels anys 2022 i 2023 dels Laboratoris de Prestació de Serveis presentada per la Vicegerència de Recerca (document 2).

Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’Organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord número CE 68/2020 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social, el qual deixa sense efecte l’acord 16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social de 19 de juny.

Vist l’acord CE 96/2022 pres per la Comissió Econòmica de 16 de setembre, en virtut del qual s’acorda el procediment per a l’aprovació de les tarifes dels serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona per la Comissió Econòmica del Consell Social de la UAB.

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 73/2023):

Primer.  Aprovar les tarifes per a l’any 2023 dels laboratoris de prestació de serveis següents:

  1. Plataforma de Producció de Proteïnes, d’acord amb el que consta en el document 3.
  2. Laboratori d’Arqueologia i Paleoecologia Biomolecular, d’acord amb el que consta en el document 4.

Segon.  Comunicar el present acord al vicegerent de Recerca, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.

 


16. Modificació de les tarifes de l’any 2023 del Laboratori de Prestació de Serveis Laboratori d’anàlisi d’indicadors hormonals, d’estrès, benestar i reproducció animal (LAIHA).

Exposició de motius

Vista la proposta presentada per la Vicegerència de Recerca, en relació a la modificació, si escau, de les tarifes de l’any 2023 del Laboratori de Prestació de Serveis Laboratori d’anàlisi d’indicadors hormonals, d’estrès, benestar i reproducció animal (LAIHA) (document 1).

Vista la comparativa de les tarifes de l’any 2023 (amb i sense esmena) del Laboratori de Prestació de Serveis Laboratori d’anàlisi d’indicadors hormonals, d’estrès, benestar i reproducció animal (LAIHA) presentada per la Vicegerència de Recerca (document 2).

Vist l’informe justificatiu de les tarifes de l’any 2023 del Laboratori de Prestació de Serveis Laboratori d’anàlisi d’indicadors hormonals, d’estrès, benestar i reproducció animal (LAIHA), presentat per la Vicegerència de recerca (document 3).

Vist l’article 89, apartat i, de la Llei 7/2022, de 12 de maig, de modificació de la Llei 1/2003, de 19 de febrer, d’universitats de Catalunya.

Vist l’article 28.3 apartat c, del Reglament d’organització i funcionament del Consell Social de la UAB.

Vist l’acord núm.16 bis/2008 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social realitzada el 19 de juny.

Vist l’acord CE 139/2022 pres per la Comissió Econòmica del Consell Social en data 15 de desembre, en virtut del qual s’acorda aprovar les tarifes per a l’any 2023 dels Laboratoris de Prestació de Serveis de la UAB entre les quals, a l’apartat 7 de l’acord hi figura el Laboratori d’anàlisi d’indicadors hormonals, d’estrès, benestar i reproducció animal (LAIHA).

Per tot això, a la vista de les consideracions anteriors, 

S’acorda (Acord CE 74/2023):

Primer. Modificar les tarifes per a l’any 2023 de Laboratori de Prestació de Serveis Laboratori d’anàlisi d’indicadors hormonals, d’estrès, benestar i reproducció animal (LAIHA), d’acord amb el que consta en el document 1.

Segon.  Comunicar el present acord al vicegerent de recerca de la UAB, per tal que es duguin a terme les mesures necessàries per a fer-lo efectiu.