Durant la teva estada
- Els estudiants beneficiaris cobraran l’ajut provinent del programa Erasmus+ per transferència bancària en dos pagaments: el primer, després de marxar, per un import aproximat del 70% del total adjudicat. Per accedir al primer pagament caldrà haver completat els següents passos: Presentar el Conveni de subvenció original signat digitalment; emplenar l’apartat de Dades bancàries a l’aplicatiu sigm@; presentar el Certificat d’arribada i presentar la “Declaració de responsabilitat/viatge” signada digitalment. Tots 4 passos són imprescindibles per a rebre el pagament, trobareu més informació de com realitzar cada pas a la Infografia "Que fer quan ja tens plaça".
- El segon pagament, amb la quantitat restant, s’efectuarà quan l’estudiant hagi tornat i hagi realitzat els següents tràmits: aportar el Certificat d’estada original signat per la universitat de destinació (on també han de constar clarament les dates d’inici i d’acabament de l’estada: dia, mes i any) i emplenar l’Informe sobre l’estada realitzada (EU Survey).
- Per al mes d’inici i el mes de finalització d’estada, que habitualment no són mesos complets, es tindrà en compte el dia d’anada i el de tornada i es pagarà proporcionalment als dies d’estada real d’aquells mesos (calculant d'acord amb que un mes és igual a 30 dies). En cas de no disposar de pressupost disponible per finançar totes les estades adjudicades per la seva durada prevista, es podrà limitar el nombre màxim de mesos finançats per tal d’atorgar el major nombre d’ajuts possibles.
A tots aquells alumnes que, a data 10 de setembre del curs següent a l’estada, no hagin lliurat la documentació exigida, se’ls donarà per renunciada la beca i, per tant, se’ls requerirà la devolució de l’import que se’ls hagués abonat. El fet de no lliurar la documentació dins del termini establert implicarà el retorn de totes les quantitats abonades.
- Si a l'inici de l'estada l'estudiant necessita canviar les assignatures (per impossibilitat de matricular-se, per incompatibilitat horària, etc.), com més aviat haurà de tornar a enviar una proposta de convalidacions al coordinador/a de mobilitat de la UAB, i repetir tot el procediment del learning agreement.
- Si cal canviar d'assignatures a la UAB, s'hauran de seguir els terminis de modificació de matrícula de la Facultat.