Enviament del títol
Documents
- Sol·licitud d’enviament, en la qual han de constar les dades de l’alumne (és molt important que n’empleneu tots els camps, inclòs el correu electrònic personal) i el nom i l’adreça de la institució a la qual se sol·licita l’enviament del títol.
- Fotocòpia del DNI o passaport.
- Justificant de pagament de les taxes d’enviament.
Institucions d'enviament
El títol només es pot enviar a institucions espanyoles.
En el cas d’enviaments dins el territori espanyol, s’enviaran a delegacions i subdelegacions del Govern. Únicament la província de Barcelona queda exclosa en l’enviament de títols.
En el cas d’enviaments fora del territori espanyol, s’enviaran a ambaixades i consolats espanyols.
Taxa
La taxa d’enviament és de 50 €.
Cal tenir en compte que les transferències bancàries poden generar despeses (sobretot si es fan des de l’estranger), tant des de l’entitat financera d’origen com des de l’entitat financera de destinació.
Aquestes despeses van a càrrec de la persona que sol·licita el títol. Per tant, recomanem a l’alumnat que comprovi que la quantitat transferida coincideix amb la de l’import de la taxa més les despeses bancàries i, si escau, el canvi de moneda.
Sol·licitud
S’ha de presentar la sol·licitud mitjançant la Seu Electrònica de la UAB adjuntant-hi tots els documents esmentats anteriorment.
Per a més informació sobre la sol·licitud i el pagament, podeu consultar els tràmits a la Gestió Acadèmica.
Per poder presentar aquesta sol·licitud es necessita una identificació digital. Els sol·licitants sense nacionalitat espanyola i sense identificació digital poden aconseguir una acreditació amb el passaport a través de l’idCAT Mòbil.
Recollida
En qualsevol cas, la persona interessada ha de recollir personalment el títol en la institució (delegació, subdelegació o consolat o ambaixada) a la qual s’hagi enviat.