Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Servei deBiblioteques

Resultats de l'enquesta de satisfacció 2025

08 oct. 2025
Compartir a Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Creix la participació i milloren les valoracions en l’enquesta de satisfacció de persones usuàries de les Biblioteques UAB.

vista aeria del campus de la UAB, eix central

Durant els mesos d’abril i maig de 2025, el Servei de Biblioteques de la UAB va dur a terme, com fa cada tres anys, una enquesta general de satisfacció adreçada a tota la comunitat universitària.

En primer lloc, volem agrair la participació de les 1.845 persones que hi heu respost, un 28 % més que en l’edició anterior, realitzada l’any 2022. Les vostres aportacions ens permeten conèixer millor les necessitats i expectatives dels diferents col·lectius, alumnat, PDI i PTGAS, i continuar avançant en la millora dels serveis que oferim.

Els resultats mostren una millora generalitzada respecte a l’edició anterior. Destaquen especialment les puntuacions en la valoració del personal (8,9 sobre 10) i en la valoració global de les biblioteques (8,6), les més altes obtingudes fins ara.

També superen els 8 punts les valoracions de les col·leccions (en paper i digitals), els espais i mobiliari, i serveis com el préstec, la informació, la formació i el suport a la docència i la recerca.

Tot i aquests bons resultats, l’enquesta també evidencia àrees de millora, especialment pel que fa a les instal·lacions: la connectivitat wifi, la temperatura i la insonorització de les sales de treball en grup. També es detecta un cert desconeixement d’alguns serveis, sobretot entre l’alumnat de grau, fet que posa de relleu la importància de continuar treballant en la difusió i comunicació de l’oferta disponible.

Podeu consultar l'informe de resultats i la infografia al següent enllaç.

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

  • Educació de qualitat
  • Aliança pels objectius

Dins de: