Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Servei deBiblioteques

Hem actualitzat la Carta de Serveis

29 set. 2025
Compartir a Bluesky Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

Les Biblioteques UAB hem revisat la Carta de Serveis i hem actualitzat la modalitat d’alguns dels nostres serveis i n'hem inclòs de nous.

Coberta de la Carta de Serveis de les Biblioteques UAB

Les Biblioteques UAB hem revisat la Carta de Serveis i hem actualitzat la modalitat d’alguns dels nostres serveis i n'hem inclòs de nous.

Ens aquests darrers 3 anys, des de la publicació de la darrera edició de la Carta de Serveis (2022) hem potenciat els serveis d’assessorament personalitzat i l’oferta de serveis en el format virtual i en línia. Els serveis de suport a la recerca s’han consolidat i actualment aquesta línia estratègica té molt pes dins del Servei de Biblioteques. També cal destacar com alguns dels nostres serveis s’integren i donen suport al professorat en els seves funcions docents. Finalment, subratllar l’esforç que fa el Servei de Biblioteques en definir nous espais més adaptats a les necessitats actuals dels  nostres usuaris.

Hem adaptat la carta seguint el Reglament de cartes de serveis de la Universitat Autònoma de Barcelona (Acord del Consell de Govern de 8 de juliol de 2021) i, per tant, l’apartat on detallem la missió i valors de les Biblioteques UAB s'ha actualitzat seguint els definits en el Pla d’actuacions 2025-2030: https://ddd.uab.cat/record/311469

Hem revisat el text de la Carta de Serveis per garantir un llenguatge no sexista i inclusiu.

Hem analitzat els indicadors de qualitat i els hem actualitzat seguint els criteris del nostre sistema de gestió de la qualitat.

La nova Carta de Serveis va ser aprovada el 4 de juny de 2025 per la Comissió General d’Usuaris del Servei de Biblioteques, i per la Comissió de Qualitat de la UAB el 18 de juny de 2025.

Carta de Serveis: https://ddd.uab.cat/record/165794

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

  • Educació de qualitat

Dins de: