Bases de dades i altres recursos electrònics

El Servei de Biblioteques de la UAB subscriu recursos electrònics (llibres, revistes i bases de dades) i signa llicències d’ús amb els proveïdors i editors. Aquestes llicències estableixen que l’ús està restringit als estudiants, personal docent i investigador i personal d’administració i serveis en actiu de la Universitat Autònoma de Barcelona.

L’ús d’aquests recursos ha de respectar la Llei de Propietat Intel·lectual vigent, i ha d'evitar qualsevol ús que pugui produir un perjudici dels interessos legítims dels titulars dels drets. Així mateix sempre que es citin s’ha d’indicar la font i l’autoria.

Si teniu qualsevol dubte, podeu revisar el recull de preguntes al blog de Propietat Intel·lectual i Accés Obert.

Cerca bases de dades

Bases de dades per tema