Entrevista T'irrites sovint?

La periodista Bàrbara Julbe en una entrevista a Antoni Bulbena, catedràtic de Psiquiatria i director del Departament de Psiquiatria i Medicina Legal de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), entre d'altres experts, ens dona les claus per millorar el nostre estat emocional.

Font: La Vanguardia
T'irrites sovint? T'expliquem per què i com pots revertir aquesta emoció

[+]
Aïllament social i Alzheimer en temps de Covid-19 L'aïllament social augmenta l'agitació i l'asimetria en l'atròfia cerebral de la malaltia d'Alzheimer

Un estudi de la UAB mostra en ratolins que l'aïllament social agreuja la malaltia d'Alzheimer, augmentant fins al doble la hiperactivitat pròpia de la patologia, i constata un increment de l'asimetria de l'atròfia de l'hipocamp, una àrea cerebral clau per a la memòria. El treball s'ha publicat en un especial de Frontiers in Psychiatry sobre l’impacte de la mort, el dol i la solitud en temps de Covid-19.

[+]
Doctors Tobeña i Casas Resolució convocatòria professors emèrits al departament de Psiquiatria i Medicina Legal

Les propostes d’emeritatge pel Professor Tobeña i pel Professor Casas han resultat exitoses.

OFERTA DE TREBALL

Per a un estudiant de doctorat, projecte ER.

Dr. Bulbena Entrevista al Dr. Bulbena

Com afrontem la "desescalada”?

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Psiquiatria
i de Medicina Legal

Facultat de Medicina UAB
Avinguda de Can Domènech.
08193 Bellaterra
(Cerdanyola del Vallès). Barcelona

Per realitzar tràmits presencialment, cal demanar cita prèvia
Tel.: 93 581 23 81 / 12 25