PARC TAULÍ Realització concurs plaça de professor agregat associada a la UD Parc Taulí

El passat 18 de febrer es va celebrar a les dependències de la Unitat Docent Parc Taulí el concurs de professor agregat de Psiquiatria del departament de Psiquiatria i Medicina Legal de la UAB, corresponent a l’oferta d’ocupació pública de l’any 2020. Aquesta plaça l’ha guanyada el Dr. Narcís Cardoner.

ANSIETAT Nou llibre publicat del Dr. Antoni Bulbena sobre l'ansietat

El Dr. Antoni Bulbena, director del departament de Psiquiatria i Medicina Legal, ha escrit un llibre titulat “Ansiedad -Una Inmersión Rápida-”, que ha sigut publicat per Tibibado Ediciones. Aquest llibre tracta el tema de l’ansietat des d’una perspectiva inèdita i original que reflecteix anys d’experiència i d’investigació.

[+]
Psicopatia Celebració "V Jornada de Psicopatia"

El proper 7 de maig es celebrarà la “V Jornada de Psicopatia” en format streaming on-line. Aquesta Jornada està organitzada pels doctors Rafael Torrubia i Beatriz Molinuevo del departament de Psiquiatria i Medicina Legal, entre altres.
Més informació: Programa (PDF)

[+]
Taller Nou taller dirigit als estudiants del programa de doctorat en Psiquiatria

El departament de Psiquiatria i Medicina Legal organitza un taller anomenat “Gender Medicine meets psychiatry and forensic medicine” destinat als estudiants del programa de doctorat en Psiquiatria, pel proper 12 de febrer a les 16 hores.

[+]
professorat Realització concurs professorat plaça director d’investigació departament Psiquiatria i Medicina Legal

El dia 13 de gener, es va realitzar al departament de Psiquiatria i Medicina Legal de la UAB el concurs d’una plaça de director d’investigació corresponent a l’oferta d’ocupació pública de l’any 2020

Entrevista T'irrites sovint?

La periodista Bàrbara Julbe en una entrevista a Antoni Bulbena, catedràtic de Psiquiatria i director del Departament de Psiquiatria i Medicina Legal de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), entre d'altres experts, ens dona les claus per millorar el nostre estat emocional.

Font: La Vanguardia
T'irrites sovint? T'expliquem per què i com pots revertir aquesta emoció

[+]
Aïllament social i Alzheimer en temps de Covid-19 L'aïllament social augmenta l'agitació i l'asimetria en l'atròfia cerebral de la malaltia d'Alzheimer

Un estudi de la UAB mostra en ratolins que l'aïllament social agreuja la malaltia d'Alzheimer, augmentant fins al doble la hiperactivitat pròpia de la patologia, i constata un increment de l'asimetria de l'atròfia de l'hipocamp, una àrea cerebral clau per a la memòria. El treball s'ha publicat en un especial de Frontiers in Psychiatry sobre l’impacte de la mort, el dol i la solitud en temps de Covid-19.

CONTACTA AMB NOSALTRES

Departament de Psiquiatria
i de Medicina Legal

Facultat de Medicina UAB
Avinguda de Can Domènech.
08193 Bellaterra
(Cerdanyola del Vallès). Barcelona

Per realitzar tràmits presencialment, cal demanar cita prèvia
Tel.: 93 581 23 81 / 12 25