Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació

Currículum del director del departament

Dr. Ramon Cladellas Pros

Professor Agregat
Director del Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació
 

Currículum breu

Docència

  • Psicologia Evolutiva II (Grau en Psicologia)
  • Pràctiques Integrades (Grau en Psicologia)
  • Anàlisi de la Interacció Docent (Grau en Psicologia)
  • Pràctiques externes (Grau en Psicologia)
  • Màster en Psicocreativitat
  • Curs d’especialització: Assessorament en la millora de l’activitat docent per a professionals de la docència
  • Programa de Doctorat en Psicologia de la Comunicació i Canvi

Recerca

  • Sistemes d’avaluació orientats a l’aprenentatge; Ús de les noves tecnologies en la docència (PowerPoint); Orientació Vocacional i Autoconeixement.
  • Ha publicat més de 70 treballs internacionals, i ha dirigit 8 tesis doctorals.
  • Ha participat en diversos Projectes de recerca competitius.
  • Investigador del grup de recerca (COGPROC) i del grup de recerca SGR (GIES)

Selecció de publicacions recents

1. Aymerich, M., Castelló, A., Cladellas, R. (2022). Efficacy of a contextualized measurement of Life Satisfaction: A pilot study on the assessment of progress in eating disorder therapy. International Journal of Environmental Research and Public Health,19(21), 14452.

2. Aymerich, M., Cladellas, R., Castelló, A., Casas, F., Cunill, M. (2021). The evolucion of Life Satisfaction throughout Childhood and adolescence: Differences in Young people’s evaluations according to age and gender. Child Indicators Research, 14, 2347-2369.

3. Castelló, A., Cladellas, R. (2021). Assessment of implícit interests through and unobstrusive computer task. Their relations with career decision, anxiety, and personality traïts. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18(23), 12366.

4. Castelló, A., Chavez, D., Cladellas, R. (2020). Association between slides-format and major’s contents: effects on perceived attention and significant learning. Multimedia Tools and Applications, 79, 24969-24992.

5. Chávez, D., Castelló, A., Cladellas, R. (2020). Habit and social influence as determinants of PowerPoint use in higher education: A study from a Technology acceptance approach. Interactive Learning Environments, 1-17.

6. Chavez, D., Cladellas, R., Castelló, A. (2020). Patterns of PowerPoint use in higher education: A comparison between the natural, Medical, and social sciences. Innovative Higher Education, 45(1), 65-80

Gestió universitària

  • Director del departament des de setembre de 2020.
  • Secretari del departament entre 2014 i 2020.
  • Coordinador de la Unitat d’Evolutiva i de l’Educació entre 2010 i 2014.
  • Comissió Acadèmica del Doctorat en Psicologia de la Comunicació i Canvi entre 2014 fins l’actualitat.
  • Comissió de seguiment del Doctorat en Psicologia de la Comunicació i Canvi des de 2013 fins l’actualitat.

Altres

  • Membre de la Comissió d’Avaluació de l’Activitat Docent de la Universitat de Burgos des del 1 de gener de 2019 fins l’actualitat.
  • Avaluador de Projectes de Recerca (MINECO).
  • Avaluador i Membre de l’Editorial Board de diferents revistes Nacionals i Internacionals.