Acte de graduació del Màster en Neurociències
L’alumnat del màster en Neurociències es va graduar el passat 20 de juny, després d’un curs ple de reptes i nous aprenentatges.

El passat divendres 20 de juny va tenir lloc la cerimònia de graduació de l’alumnat del curs 2024-2025 del Màster en Neurociències. L’acte es va celebrar a la sala d’actes de la Facultat de Biociències de la Universitat Autònoma de Barcelona, i va reunir estudiants, familiars, amics i membres de la comunitat acadèmica en un ambient carregat d’emoció i orgull.
La cerimònia va ser conduïda per la Dra. Clara Penas, coordinadora del programa de doctorat en Neurociències, qui va destacar el compromís, l’esforç i el creixement acadèmic i personal de l’alumnat al llarg del curs. A més, durant l’acte, els estudiants Guillem Vilà (delegat del curs), Gisela Parra i María Díaz van oferir uns discursos molt emotius.
Amb aquesta graduació, es tanca una etapa i s’obre una nova finestra d’oportunitats per a aquests joves neurocientífics i neurocientífiques, que ara es preparen per afrontar nous reptes en l’àmbit de la recerca, la clínica o la indústria biomèdica.