Modificacions de matrícula
Criteris generals
Les sol·licituds de canvis i modificacions de matrícula, s’efectuaran EXCLUSIVAMENT per Internet: http://sia.uab.cat/
El període per a efectuar auto modificació està publicat al calendari administratiu de la facultat
Nota: Es pot entrar a l’aplicació tantes vegades com es vulgui, però verificar, que tots els canvis que es volen fer siguin correctes, abans de validar la matrícula.
Exemple: un canvi d’assignatures s’ha de fer en el mateix procés (anular l’assignatura que es vol, agafar la nova i desprès gravar una sola vegada)
Més informació sobre automodificació de matrícula
Criteris específics segons titulació
Dret + Criminologia i Dret + Relacions Laborals
- S’admetran amb preferència els canvis a un altre grup, quan l’estudiant de doble grau, hagi realitzat una estada dins un programa d’intercanvi i per raons acadèmiques, aquest canvi sigui necessari.
- S’admetran els canvis de grup justificats per incompatibilitat amb el treball desenvolupat per l’alumnat de doble grau. En cas que no es disposi de places suficients en altres grups per tal d’atendre totes les peticions, el criteri de priorització de les sol·licituds, serà l’expedient acadèmic.
Les sol·licituds, degudament justificades (veure Graus individuals), hauran de presentar-se a la Gestió Acadèmica amb cita prèvia o mitjançant la seu electrònica, en les dates indicades al calendari administratiu de la facultat
Es resoldran en el termini de 10 dies
- Altres modificacions com anul·lar assignatures o canvi d’assignatures, es permetran si s’acompleix la normativa acadèmica de la UAB (només per automodificació )
Grau de Criminologia, Grau de Dret i Grau de Relacions Laborals
Criteris per efectuar canvis de grup i/o modificacions amb posterioritat a la matrícula:
- Es podran efectuar canvis de grup, canvis d’assignatures i anul·lacions d’assignatures
- Qualsevol canvi està subjecte al pagament de la corresponent taxa (27,27 €), si no s’havia abonat amb anterioritat.
- Aquests canvis resten subjectes a l’existència de places vacants i a l’acompliment de la normativa acadèmica vigent.
Alumnat que haurà de fer la sol·licitud a la Gestió Acadèmica per a efectuar els canvis en la matrícula o demanar-los per la seu electrònica dins del període indicat al calendari administratiu de la facultat
- Qüestions laborals: Alumnat que no hagi pogut efectuar auto modificació de matrícula i aporti el document de vida laboral de la Seguretat Social i contracte de treball vigent, signat i segellat per l’empresa)
- Qüestions mèdiques: Alumnat que no hagi pogut efectuar auto modificació de matrícula i aporti document oficial expedit per la Seguretat social i/o organismes dependent.
AGAUR: Alumnat que faci el pagament de la matrícula mitjançant el préstec AGAUR o hagi efectual la matrícula coma a becària/becari condicional
Important: En cap cas s’obriran grups d’assignatures optatives plenes.
L’alumnat especificat anteriorment, podrà recollir l’imprès de modificació de matrícula a l’SLIPI (consergeria) de la Facultat