Actualitat
Resultats de la cerca
Mostrant coincidències amb:
Professores del departament coautores d'un article premiat
09 09 2025
Melinda Dooly i Johanna Buitrago van contribuir com coautores a un article que ha estat guardonat amb el prestigiós Premi EuroCALL-CUP al Millor Article de l'Any. Publicat a ReCALL—una revista Q1 al rànquing de la Web of Science (WoS)—l’article ha estat reconegut per la seva contribució destacada a la recerca en educació i tecnologia.
Defensa de Tesi Doctoral: Klaudia Kruszynska
03 09 2025
Klaudia Anna Kruszynska defensa la seva tesi doctoral sobre l’ensenyament de llengües com a eina per a fomentar el pensament crític
Nou projecte d'innovació docent
16 07 2025
Una selecció de llibres infantils de qualitat, triats des de la doble mirada científica i literària, servirà de base per promoure pràctiques educatives que combinin ambdues disciplines, afavoreixin la transferència a l’aula i, en definitiva, millorin la formació de les futures mestres d'educació infantil.
XXII Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials: La Formació del Pensament Crític en la Societat de la Desinformació
14 07 2025
Del 4 al 6 de febrer de 2026, celebrarem les XXII Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials a la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Conferència magistral a l'IWODA 2025
26 05 2025
La Dra. Melinda Dooly, experta en telecol·laboració i ensenyament de llengües en entorns digitals, va pronunciar una conferència magistral en el marc del Taller Internacional d'Anàlisi del Discurs de Santiago de Compostel·la 2025: Digital Language Learning, celebrat els dies 9 i 10 de maig de 2025.
Recerca pionera sobre l'ús de la IA a primària
26 05 2025
El 13 de maig de 2025, en el marc de la jornada Recerca en IAgen i educació lingüística, Melinda Dooly i Maria Mont van presentar els resultats preliminars d’un estudi innovador sobre l’ús de la intel·ligència artificial generativa (IAgen) en l’aprenentatge de l’anglès a l’etapa de primària.
Primera activitat formativa del projecte ALPHABETICA
26 05 2025
El passat 16 de maig, en el marc del projecte ALPHABETICA (HORIZON EUROPE-CL2-2024-TRANSFORMATIONS-01-08), el grup de recerca va rebre la visita de Jenna Nilson, de la University of Warwick (Regne Unit), qui va oferir la xerrada “Celebrating Multilingual Creativity: Drama and Translanguaging in the Additional Language Class”, adreçada a estudiants de doctorat i membres del GREIP.
2º Congrés Internacional sobre Retroalimentació Correctiva Escrita a L1 i L2 (WCF25)
30 04 2025
Els dies 5 i 6 de juny tindrà lloc el 2º Congrés Internacional sobre Retroalimentació Correctiva Escrita a L1 i L2 (WCF25). Dirigit a investigadors/es, professorat i formadors/es de professorat.
Creant sinèrgies amb l'Institut Escola El Viver i el grup de recerca GREIP
10 04 2025
El passat 11 de març va tenir lloc una reunió entre professores de l’Institut Escola El Viver i investigadores del Grup de Recerca en Ensenyament i Interaccions Plurilingües (GREIP) per presentar el projecte ALPHABETICA (HORIZON EUROPE-CL2-2024-TRANSFORMATIONS-01-08) i començar a construir l’agenda de col·laboració en el marc d’aquesta iniciativa.
Nou E-book: "Didática das Ciências Sociais - Pensar com Joan Pagès Blanch"
08 04 2025
Ja està disponible l’e-book “Didática das Ciências Sociais – Pensar com Joan Pagès Blanch”, coordinat per Alfredo Dias i Maria João Hortas, de l’Instituto Politécnico de Lisboa, Escola Superior de Educação.