Vés al contingut principal
Universitat Autònoma de Barcelona
Servei deBiblioteques

Exposició "Millors Treballs de Fi de Grau amb perspectiva de gènere de la UAB" a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia

27 nov. 2025
Compartir a Bluesky Compartir a LinkedIn Compartir per WhatsApp Compartir per e-mail

La Biblioteca exposa els dos únics TFG amb perspectiva de gènere del curs 2023-2024 guardonats amb el premi i de temàtica científica adscrits a la Facultat de Ciències. I que posen de manifest la recerca universitària des d’una mirada crítica i inclusiva. 

Cartell de l'exposició dels millors TFG amb perspectiva de gènere de la UAB, Facultat de Ciències (2023-2024).

A l'abril de 2025 es van conèixer els 30 millors treballs de final de grau (TFG) amb perspectiva de gènere del curs 2023-2024 dels graus de la Universitat Autònoma de Barcelona, un reconeixement que atorga anualment el Servei d’Igualtat i Diversitat de la UAB per promoure la incorporació de la perspectiva de gènere en l’anàlisi acadèmica i en la producció de coneixement. 

En aquesta novena convocatòria, hi van haver només dues alumnes guardonades de l'àmbit científic o tecnològic:  

  • Maria Cobo Ollero, del grau en Estadística Aplicada 
  • Aida Zaforas Bragulat, del grau en Química 

La Biblioteca de Ciència i Tecnologia dona visibilitat a la seva recerca fins al 19 de desembre i exposa les motivacions que cadascuna d'elles va tenir per estudiar el paper de la dona en la ciència. 

Volem que serveixin de referent i d'estímul per a tot l'alumnat dels graus de Ciències, Biociències i de l'Escola d'Enginyeria que ja pensen en el seu TFG. 

No deixis de veure-la! 

Fotografies del muntatge expositiu 

La UAB, amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible

  • Educació de qualitat
  • Reducció de les desigualtats
  • Igualtat de gènere
  • Pau, justícia i institucions sòlides

Dins de: