Donacions
La Universitat Autònoma de Barcelona, a través de la Unitat d’Arxiu General, treballa per conservar i difondre el patrimoni documental que forma part de la història universitària i del seu entorn acadèmic i social.
Si tens documentació relacionada amb la UAB, amb la seva comunitat o amb la vida universitària, pots contribuir a preservar aquest llegat mitjançant una donació.
- Preservació i seguretat: els documents seran conservats en condicions òptimes i protegits segons la normativa vigent.
- Difusió i recerca: el teu fons podrà ser consultat per investigadors i estudiants, contribuint al coneixement històric i la recerca.
- Reconeixement: les donacions s’incorporen al quadre de fons i es reconeix la procedència en totes les referències.
- Documentació textual: Correspondència, manuscrits, notes acadèmiques, treballs d’investigació, etc.
- Fotografies, material audiovisual.
- Arxius digitals relacionats amb la UAB o la seva comunitat.
- Contacta amb la Unitat d’Arxiu per informar sobre el fons.
- Valoració tècnica i definició de condicions.
- Formalització de la donació i incorporació al quadre de fons.