Pràctiques Externes dels graus: una oportunitat per apropar-se al món laboral

Accés per Canvi d'Estudis

Els estudiants de grau de la Facultat disposen d’una àmplia oferta de Pràctiques Externes com a assignatura optativa de quart curs. Podeu adreçar-vos als coordinadors/res per conèixer tota l’oferta per al 2017/2018. Si esteu interessats en cursar aquesta assignatura, heu de fer la preinscripció a través del formulari abans del 19 de maig a les 16h.

10/05/2017

Les pràctiques externes són una assignatura optativa de quart curs inclosa a tots els plans docents dels graus de la Facultat. Aquesta assignatura és una oportunitat per completar l’aprenentatge teòric i pràctic de l’estudiant per tal de proporcionar-li una formació completa i integral. Les Pràctiques Externes es poden dur a terme dins de la UAB o en entitats col·laboradores, com poden ser ens autònoms, empreses, institucions i entitats públiques i privades, dins de l’àmbit nacional i internacional (mitjançant un conveni entre la UAB i l’entitat). Consulta l’oferta de pràctiques externes del teu grau a través de la web o contactant directament amb el coordinador de pràctiques externes del vostre grau.

Més informació: Protocol de practiques externes.