Servei de Recursos Multimèdia i Informàtics (SERIM)

El SERIM és un servei adreçat als usuaris de la FTI, alumnes, professorat i PAS, l’objectiu principal del qual és oferir el suport necessari sobre els recursos informàtics i audiovisuals.

La Facultat disposa de cinc aules multimèdia, amb 137 ordinadors, dos seminaris multimèdia amb 20 ordinadors, una aula multimèdia a la Biblioteca d'Humanitats, amb 30 ordinadors, i un armari mòbil amb 30 portàtils. Totes elles destinades tant a la docència com a les pràctiques de les assignatures. També hi ha tres sales d'interpretació, amb 53 cabines insonoritzades, equipades amb sistemes d'interpretació similars als de les institucions públiques europees. Les aules convencionals també disposen d'equips que faciliten la incorporació de les noves tecnologies aplicades a la docència. Equips d’enregistrament i postproducció digital permeten la producció de material audiovisual docent propi.

Horaris d'atenció

Setembre-Juny