Arxiu de notícies

Enquesta sobre el Campus Saludable i Sostenible

Tota la comunitat UAB està cridada a participar en l'enquesta per a redactar un nou Pla Campus Saludable i Sostenible per al període 2018-2022. El termini per enviar les respostes finalitza el dia 28 de febrer.

Inauguració del Postgrau d’Economia Social i Solidària

La Facultat d’Economia i Empresa de la UAB presenta el proper 21 de febrer la primera edició del postgrau que se centra en el desenvolupament local, el cooperativisme i la transformació social. L’acte es durà a terme al Campus de Bellaterra i comptarà amb la presència de Josep Vidal, director general d'Economia Social, el Tercer Sector, les Cooperatives i l'Autoempresa de la Generalitat de Catalunya i de la Sara Moreno, vicerectora de la UAB

L’esmorzar solidari de la UAB recull 101 litres d’oli

El passat dijous, dia 8 de febrer de 2018 va tenir lloc el lliurament de 101 litres  de l’oli recollit, fruit de la campanya “Un esmorzar d’un litre”, a la cafeteria de les Facultats de Ciències i Biociències. A canvi d’un litre d’oli, el bar de la facultat oferia un cafè amb llet i una peça de brioxeria de manera gratuïta.

Torna el Seminari d’Economia Crítica

La Facultat acollirà una nova edició del Seminari d’Economia Crítica, organitzat pel seminari TAIFA. Les sessions, que tindran lloc a l’aula 7, de 12:30h a 14h, començaran el dijous 22 de febrer i s’estendran fins el divendres 18 de maig. La inscripció és gratuïta.