Arxiu de notícies

La UAB presenta el Postgrau d’Economia Social i Solidària

El divendres 24 de novembre a les 12:30h, tindrà lloc una roda de premsa a la Sala de Graus de la Facultat en que la UAB donarà a conèixer el Postgrau d’Economia Social i Solidària, que té l’objectiu de construir un marc conjunt d’aprenentatge, formació i debat al voltant d’aquesta altra manera de fer economia.

Logotip de la Universitat Autònoma de Barcelona

Declaració del Claustre

El Claustre de la Universitat Autònoma de Barcelona va aprovar, el 22 de novembre passat, una moció sobre la situació política que s'està vivint a Catalunya.

Sessió del Claustre del 15 de desembre de 2016

El Claustre de la UAB es reuneix en sessió extraordinària

El 22 de novembre, tindrà lloc una sessió extraordinària del Claustre de la UAB, màxim òrgan de representació de la comunitat universitària. Es debatrà el model de dedicació acadèmica i el model de plantilles teòriques del personal docent.